آخرین اخبار

پیشنهاد جالب یک فعال رسانه ای و واکنش قابل تقدیر فرماندار گچساران

  امروز در جلسه ای که در فرمانداری گچساران برای تجلیل از روز خبرنگار و با حضور تنی چند از مسولین ادارات و اصحاب رسانه گردید در حاشیه این نشست ، سعید رحمانی اصل مدیر مسول پایگاه خبری بهارنما با بیان دغدغه های موجود در این عرصه از فرماندار گچساران تقاضا نمود که به عنوان […]

اشتراک گذاری
09 August 2017
کد مطلب : 10563

 

امروز در جلسه ای که در فرمانداری گچساران برای تجلیل از روز خبرنگار و با حضور تنی چند از مسولین ادارات و اصحاب رسانه گردید در حاشیه این نشست ، سعید رحمانی اصل مدیر مسول پایگاه خبری بهارنما با بیان دغدغه های موجود در این عرصه از فرماندار گچساران تقاضا نمود که به عنوان هدیه به خبرنگاران گچساران از شکایت خویش از حبیب قلندری خبرنگار کبنانیوز صرف نظر نماید که با استقبال فرماندار مواجه شد . در این راستا سعید رحمانی اصل نامه ای تشکر آمیز خطاب به فرماندار منتشر نمود.

 

فرماندار محترم شهرستان گچساران
با سلام ؛
بی شک قرار گرفتن در مسیر توسعه نیازمند همکاری زنجیروار بخشهای مختلف جامعه پیرامونی ماست و در این بین ، شناساندن و آگاهی بخشی جامعه در کنار رشد روزافزون جامعه بشری امروزه سبب شده است که به این موضوع از منظر یک مبحث تخصصی نگریسته شود . جایگاه قشر خبرنگار در این عرصه با وجود تمامی مشکلات صنفی موجود را بی تردید نمی توان نادیده انگاشت . قشری که در گرما و سرما و حسب حس مسوولیتی که در قبال مردم و جامعه دارد ، سختی ها و ناملایمتی های در این مسیر را ناگزیر باید به جان بخرد . قطعا این انجام وظیفه میسر نخواهد بود جز آنکه تعاملی سازنده و مفید را با سایر بخشها و دستگاههای موجود شاهد باشیم و از آنجایی که رابط میان بدنه اجتماع و دستگاههای مدیریتی در ابواب مختلف در جهت پیگیری مطالبات آنها همین قشر خبرنگار می باشد گاها شاید شاهد تقابلی ناخواسته نیز باشیم .
لذا این مسیر که در سویی از آن خبرنگار و در سوی دیگر مسولین محترم ادارات و نهادها قرار دارند کاملا دوطرفه می باشد و هر کدام وظایفی را در قبال هم دارند . از آنجایی که بنا ندارم با رویکردی یکجانبه به این مقوله بپردازم ، اما بالابردن سعه صدر و آستانه تحمل مدیران در قبال انتقادات ، ضرورتی انکارناپذیر می باشد هرچند که قلم نیز حرمت دارد و خبرنگار می بایست در قبال آن امین بوده و برای افکار عمومی امانتداری خوب باشد .
درخواست امروز اینجانب در جلسه تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه از حضرتعالی که با حضور جمعی از مسوولین و مقامات شهرستان برگزار گردید ، برای صرف نظر نمودن از طرح شکایت و پیگیری پرونده و موافقت شما با این موضوع ، امیدوارم تبدیل به نقطه عطفی در باب رفتار مدیریتی شود ، چراکه نهادینه کردن این رفتار زیبا و قرار گرفتن در مسیر تعامل سازنده قطعا یک حس امنیت خوب برای جامعه و مردم را در پی خواهد داشت .
به واقع هدیه ای که امروز به جامعه رسانه دادید تنها مختص به (حبیب رسانه گچساران ) نیست ، چراکه این امید می رود این رفتار ماندگار در ادامه تبدیل به رویه مابقی مسوولین محترم نیز گردد.
به یقین استحضار دارید هم اکنون تعدادی از خبرنگاران به خاطر چنین مشکلاتی درگیر فرایند قضایی در دادگاه مطبوعات استان هستند و در ادوار گذشته فارغ از بحث حقوقی حتی شاهد صدور آرایی مبنی بر محکومیت خبرنگاران محترم بودیم ، امری که هیچگاه نتوانست از اذهان جامعه خبری و اصحاب رسانه پاک شود .
در انتها ، برخود لازم می دانم به نمایندگی از سایر دوستان حاضر در انجمن خبرنگاران مستقل یک بار دیگر تشکر ویژه ای در این خصوص از حضرتعالی داشته باشم ، چراکه ماندگاری این حرکت فرهنگ ساز را نمی توان کتمان کرد و امیدوارم همه در راه ساختن روزهای خوب برای دیارمان گامهای بیشتری برداریم .
سعید رحمانی اصل
مدیر مسوول پایگاه خبری بهارنما

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *