آخرین اخبار

آمارهایی جالب از عملکرد نیرو انتظامی گچساران

نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی گچساران با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

اشتراک گذاری
12 August 2017
کد مطلب : 10574

نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی گچساران با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گچساران در آیین تجلیل از اصحاب رسانه  ضمن گرامی داشت یاد شهید صارمی و روز خبرنگار، خبرنگاران را همیاران و همکاران خوبی برای پلیس دانست که در گرما و سرما از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی‌کنند.

سرهنگ سید محمد موسوی افزود: امنیت مردم جزء وظایف نیروی انتظامی و ایجاد آرامش در شهر به عهده خبرنگاران و نوع اطلاع رسانی آنها است.

موسوی تعامل پلیس با رسانه‎ها را بسیار مهم دانست و افزود: برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند همدلی و همکاری تمام نهادها به ویژه خبرنگاران هستیم چرا که امنیت عمومی یک تولید جمعی و نیاز به مشارکت خوب و گسترده مردم دارد.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران با بیان اینکه اطلاع رسانی کار تعیین کننده‌ای است اضافه کرد: مسوولان شهرستان عملکردها و فعالیت‌های خود در سطح شهر را توسط خبرنگاران به اطلاع مردم می‌رسانند.

وی در ادامه با اشاره به آمار کاهش سرقت در مدت مشابه سال گذشته بیان کرد: نسبت به مدت مشابه در زمینه سرقت کاهش ۶ درصدی داشته‌ایم که در این زمینه ۹۰ نفر دستگیر شده‌اند.

موسوی در ادامه با اشاره به کشف انواع مواد مخدر در شهرستان گچساران عنوان کرد: در سالجاری بیش از ۱۷۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد که در این زمینه افزایش ۱۲۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل وجود داشته است.

فرمانده انتظامی گچساران خاطر نشان کرد: در سالجاری هفت باند مواد مخدر در این شهرستان توسط نیروی انتظامی دستگیر و منهدم شد.

موسوی بیان کرد: در سالجاری در زمینه تصادفاتی که منجر به فوت شده ۴۴ درصد، تصادفات درون شهری ۳۶ درصد  و در زمینه تصادفات جعلی ۴۳ درصد کاهش یافته است.

موسوی در ادامه با اشاره به توقیف انواع موتورسیکلت در گچساران که فاقد پلاک و یا سرقتی بوده‌اند، بیان کرد: در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: در زمینه نزاع‌های دسته جمعی نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۹ درصدی وجود داشته است.

فرمانده انتظامی گچساران در ادامه با اشاره به حوزه کشفیات قاچاق کالا خاطرنشان کرد: در زمینه کشف و ضبط قاچاق کالا نسبت به مدت مشابه ۲۳ درصد افزایش وجود داشته که در این زمینه ۱۴۰ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

موسوی با بیان اینکه ۱۰۲ دستگاه خودرو در زمینه کشفیات قاچاق کالا توقیف شده است، اذعان کرد: در این زمینه ۲۲ میلیارد و ۴۴۷ میلیون و ۹۲۹ هزار ریال  مبلغ کشفیات قاچاق کالااعلام شده که در این زمینه نسبت به مدت مشابه افزایش ۴۹ درصدی وجود داشته است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *