آخرین اخبار

سرخط اخبار

تامین برق سخت تر می شود/ مدیریت مصرف را جدی بگیرید

تامین برق سخت تر می شود/ مدیریت مصرف را جدی بگیرید

با توجه به گرمای هوا و افزایش مصرف برق در کشور شرایط تامین برق سخت تر شده و آنطور که وزیر نیرو پیش بینی کرده است از امروز شرایط سختی در حوزه تولید و تأمین برق کافی ایجاد خواهد شد.

یک توهم بزرگ ضدایرانی

یک توهم بزرگ ضدایرانی

«نخست وزیر صهیونیست ها به تازگی از ضرورت ایجاد یک اتحاد منطقه ای در خاورمیانه علیه ایران سخن گفته است. این در حالی است که نتایج نظرسنجی های مختلف در میان افکار عمومی عربِ منطقه حاکی از این هستند که محبوبیت منطقه ای ایران به شدت افزایش یافته و در جهتی معکوس، صهیونیست ها بیش از هر زمان دیگری به کنشگرانی منفور در منطقه تبدیل شده اند.»

رفع نقص فنی در خط مترو پرند/ سرویس دهی طبق برنامه در حال انجام

رفع نقص فنی در خط مترو پرند/ سرویس دهی طبق برنامه در حال انجام

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: نقص فنی در خط مترو پرند رفع شده و سرویس دهی طبق برنامه در حال انجام است.

بی‌اعتنایی ترامپ به نتانیاهو سوژه رسانه ها شد

ترامپ رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر، پس از دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، درحالی که وی تمایل داشت با او دست دهد، با بی اعتنایی محض از کنارش گذشت که این رخداد سوژه رسانه های اسرائیلی شده است.

تفریح تابستانه در گنجنامه

گرمای شدید هوای تابستان در روز‌های اخیر که موجب تعطیلی سراسری در کشور شده، زمینه ساز حضور گردشگران و مسافران زیادی در آبشار گنجنامه همدان شده است. شهروندان که از گرمای شدید فرار کرده اند به خنکای آبشار و منطقه گردشگری گنجنامه پناه آورده اند.

دزدیدن وسایل قهرمان دوچرخه‌سواری استرالیا در مسیر المپیک

لوگان مارتین قهرمان رشته دوچرخه‌سواری از کشور استرالیا با خودروی خود در حال سفر به فرانسه بود تا در مسابقات المپیک حضور پیدا کند اما در بین راه حادثه‌ای اتفاق افتاد. خودروی او در بروکسل پایتخت بلژیک تخریب شد و وسایل داخل آن به سرقت رفت.

هوا آفتابی است؛ چتر بردارید/ افزایش خطر سرطان پوست

هوا آفتابی است؛ چتر بردارید/ افزایش خطر سرطان پوست

اشعه فرابنفش می تواند خطر جدی برای ابتلا به سرطان پوست باشد و در چنین روزهایی که شاهد اوج گیری گرمای هوا هستیم، باید بیشتر مراقب پوست خودمان باشیم.

تصاویری از نورافشانی زیبای برج ایفل در مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴

قبل از روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۴ نورافشانی دیدنی برج ایفل در مراسم افتتاحیه توجهات را به خود جلب کرد.

تصاویر دیدنی از لحظه روشن‌شدن مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس

مشعل المپیک پاریس توسط بالن بر فراز دهکده المپیک تا روز آخر رقابت‌ها معلق می‌ماند. تصاویری از لحظه روشن شدن مشعل منتشر شده است.

اخبار استان

براساس موضوعات

درحال بارگذاری ...

مطالب مخاطبان

پیام شما