آخرین اخبار

تنها اسلام ناب می تواند شاخ استکبار جهانی را بشکند/آمریکای جنایتکار به هم پیمانانش هم رحم نمی کند

امام جمعه موقت یاسوج و مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها اسلام ناب می تواند شاخ استکبار جهانی را بشکند.

اشتراک گذاری
03 November 2016
کد مطلب : 2605

حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر  در جمع راهپیماییان ۱۳ آیان ماه در شهر یاسوج با تسلت ایام ماه محرم و صفر از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی تشکر کرد و افزود: در این روز سه رویداد مهم تاریخی در سال های ۱۳۴۳، ۱۳۵۷ و ۱۳۵۸ اتفاق افتاد که در هر سه آنها آمریکایی ها و غرب به مردم ایران ظلم و خیانت کردند.

وی با بیان اینکه در ۱۳ آبان ماه سال ۵۸ دانشجویان پیرو خط امام(ره) ضربه محکمی به پیکره استکبار زدند، اظهار داشت: با تسخیر این سفارتخانه که لانه جاسوسی بود اسناد مهمی به دست آمد که نشان از خیانت آنها به ملت ایران بود.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: وجه مشترک این سه رویداد این بود که دست آمریکا در این سه حوادث کاملا مشهود است.

حجت الاسلام حسینی صدر با بیان اینکه تمامی استکبار به جنگ با اسلام آمده اند، ادامه داد: آنها می بینند که انقلاب اسلامی تمامی نقشه های آنها را در دنیا نقس برآب کرده است و این این موضوع عصبانی هستند.

وی از نقش روحانیت در مبارزه با حکومت شاهنشاهی اشاره کرد و ابراز داشت: همه ما دیدیم که امام(ره) در سال ۴۳ با سخنرانی خود علیه معاهده کاپیتالاسیون مصونیت قضایی آمریکایی ها را عنوان کرد که در مقابل آنها امام(ره) را به ترکیه تبعید کردند.

تشکیل انقلاب اسلامی مبنتی بر مردم سالاری دینی است

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه تشکیل انقلاب اسلامی مبنتی بر مردم سالاری دینی است، گفت: برای به ثمر رساندن این حکومت شهدای خسارت های زیادی داده ایم.

وی درس اول از ۱۳ آبان ماه را پیروی کردن از روحانیت اصیل و انقلابی عنوان کرد و یادآور شد: ما باید از روحانی اصیل همچون امام (ره) و ولی فقیه مقام معظم رهبری تبعیت کنیم که راه را برای ما ترسیم کرده اند.

حجت الاسلام حسینی صدر با بیان اینکه رهبری گفت من تنها فردی نیستم که مرگ بر آمریکا می گویم، بیان داشت: شعار مرگ بر آمریکا شعار همه انسان های آزاده جهان و مردم ایران است.

وی با بیان اینکه تنها ما نیستیم که ما می گوییم آمریکا مورد اعتماد نیست، تصریح کرد: برخی از کشورهای عربی، روسیه، و حتی تعدادی از اروپایی ها نیز عنوان کردند که دولت آمریکا بد عهد است و نمی شود به آن اعتماد کرد.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آمریکا بعد عهد است و حتی به همپیمانانش رحم نمی کند، ادامه داد: نمونه آن تصویب کنگره آمریکا برای دریافت غرامت از کشور عربستان برای انفجار های برج های دوقلو در ۱۱ سپتامبر است.

 وی با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار ریشه در ادیان الهی ما دارد عنوان کرد: ائمه اطهار ما نیز در زمان خود با ستمگران می جنگیدند که ریشه ظلم را از بین ببرند.

حجت الاسلام حسینی صدر درس دوم از ۱۳ آبان ماه را دشمن شناسی عنوان کرد و افزود: از این حوادث ما باید درس بگیریم که دشمن خود را بشناسیم و بفهمیم که دولت آمریکا با اسلام و انقلاب مشکل دارد و هرکز دست از سر آن بر نمی دارد.

وی با بیان اینکه هر چه دشمن قوی و امکانات در اختیار داشته باشد روزی شکست خواهد خورد، اضافه کرد: نمونه آن را در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان بود که امام(ره) آن را به انقلاب دوم تعبیر کردند.

وی گفت: تنها اسلام ناب است که می تواند شاخ استکبار را بشکند که همانطور هم میبینیم که انقلاب اسلامی به تنهایی اینکار را انجام می دهد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *