آخرین اخبار

تاکید رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برحیاتی بودن حفظ محیط زیست استان

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حفظ محیط زیست برای استان حیاتی است گفت: حفاظت شبانه روزی در مناطق صعب العبور کوه های استان کاری سخت و طاقت فرسا است.

اشتراک گذاری
05 November 2016
کد مطلب : 2643

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مزارعی در دیدار مدیرکل محیط زیست استان اظهار کرد: هدایت پسماند و زباله های غیر بهداشتی و عفونی را که می تواند مشکلاتی برای سلامت جامعه به وجود بیاورد از مهمترین اقدامات محیط زیستی در استان است.
وی با اشاره به اقدامات محیط زیست استان بیان کرد: همیشه شروع کارها سخت است اما اگر سازمانی عزم خود را برای خدمت رسانی بیشتر به مردم انجام دهد می تواند بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد.
رئیس شورای قضایی استان اظهار کرد: حوزه های قضایی آماده هرگونه همکاری در رابطه با سلامت و حفاظت محیط زیست هستند، زیرا امنیت بهداشت و سلامت جامعه را، از برنامه های محوری در استان می دانیم.
حجت الاسلام مزارعی افزود: برای پرونده های مهم شعبه ویژه داریم و اگر شما با جدیت کار کنید دستگاه قضایی تمام تلاش خود را برای حمایت از کارکنان خدمتگذار محیط زیست انجام خواهد داد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *