آخرین اخبار

مشخص شدن مکان نماز ظهر روز عاشورا در گچساران

حجت‌الاسلام سید عبدالرحیم ملکوتی امروز در نشست برنامه‌ریزی روز عاشورا در گچساران گفت: سنت عاشورا رکن بیداری ملت ما است و از برکات ماندگار حماسه عاشورا پدید آمدن مجالس و محافل دینی و دستجات عزاداری است. رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران افزود: با گذشت بیش از ۱۴۰۰ سال از واقعه عاشورا شاهد این هستیم که […]

اشتراک گذاری
09 October 2016
کد مطلب : 1821

حجت‌الاسلام سید عبدالرحیم ملکوتی امروز در نشست برنامه‌ریزی روز عاشورا در گچساران گفت: سنت عاشورا رکن بیداری ملت ما است و از برکات ماندگار حماسه عاشورا پدید آمدن مجالس و محافل دینی و دستجات عزاداری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران افزود: با گذشت بیش از ۱۴۰۰ سال از واقعه عاشورا شاهد این هستیم که این مراسم هر سال باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

ملکوتی با بیان اینکه باید پیام‌های واقعه عاشورا را برای همگان بازگو کنیم، اظهار کرد: این خود چند راه دارد که یکی از این راه‌ها آشنا کردن مردم با این واقعه است.

وی با اشاره به اینکه باید شناخت درستی از واقعه عاشورا داشته باشیم گفت: بیان ویژگی‌های ماه محرم موجب تقویت شناخت ما از این ماه می‌شود.

ملکوتی با بیان این‌که نماز ظهر روز عاشورا در مصلای گچساران برگزار می‌شود، اظهار کرد: مراسم روز عاشورا را به بهترین نحو برگزار کنیم و اقامه نماز ظهر عاشور باید از هم اکنون در تکایا، مساجد و هیأت اعلام و بر آن تاکید شود.

وی هدف از تجمع بزرگ همه ساله عزاداران حسینی در گلزار شهدا را ایجاد وحدت و همدلی میان هیأت‌های مذهبی و تمام گروه‌های فرهنگی مذهبی فعال و همچنین تأثیرگذاری بیشتر اعلام کرد.

این مسئول افزود: باید همه دستگاه‌ها در برگزاری این تجمع بزرگ همکاری کنند چرا که حضور در کنار شهدای دفاع مقدس تجدید پیمانی دوباره با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *