آخرین اخبار

حاشیه های پر رنگ تر از متن جلسه تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید شبکه بهداشت و درمان گچساران

جلسه تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید شبکه بهداشت و درمان و همچنین تودیع و معارفه رؤسای بیمارستان شهید رجایی گچساران هم‌اکنون در سالن جلسات فرمانداری گچساران در حال برگزاری است. این جلسه که طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته دارای حواشی بوده است. ترک جلسه توسط فرشاد رستمی رئیس سابق مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران […]

اشتراک گذاری
26 September 2016
کد مطلب : 1008
جلسه تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید شبکه بهداشت و درمان و همچنین تودیع و معارفه رؤسای بیمارستان شهید رجایی گچساران هم‌اکنون در سالن جلسات فرمانداری گچساران در حال برگزاری است.
این جلسه که طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته دارای حواشی بوده است.
ترک جلسه توسط فرشاد رستمی رئیس سابق مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران از جمله حواشی این جلسه بود.

در این جلسه فرشاد رستمی به نشانه اعتراض سالن جلسه را ترک کرد.

وی دلیل اعتراضش را تشخیص فرماندار  عبدالرحیم رحیمی عنوان کرد.

رستمی معتقد است وی فقط می‌خواست به ناعدالتی‌ها و سوءتدبیرها در شبکه بهداشت اشاره کند که فرماندار تشخیص داد حرف نزنم.

رئیس سابق مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران عملکرد دکتر هایده حافظ قرآن را بسیار بهتر از دکتر اسدپور دانست و در پاسخ به این سؤال که آیا پزشکان ما توانابی اداره شبکه و‌بیمارستان را نداشتند گفت: این را بهتر است از آقای نماینده بپرسید.

و اما در سالن جلسه، فرماندار طی سخنانی با اشاره به عدم حضور دکتر اسدپور در جلسه عنوان کرد:انتظار داشتم دکتر اسدپور و دکتر رستمی در صف اول می‌نشستند و حضور داشتند اما نمی‌دانم چرا حضور پیدا نکردند من هم نپرسیدم و گفتم باید این گلگی را داشته باشم.

عبدالرحیم رحیمی افزود: شاید بهانه داشته باشند ولی پرسیدم آمدن گفتن نه، گفتم گلگی می‌کنم.

وی با اشاره به عملکرد دکتر حافظ قرآن تصریح کرد: دکتر حافظ قرآن عملکرد مثبتی در بیمارستان داشتن و امید است ضمن حفظ سخت‌کوشی خود، پرسنل بیمارستان و شبکه بهداشت نیز با وی همکاری کنند.

رحیمی با لحن شوخی و مزاح به دکتر حیدرپور رئیس جدید بیمارستان شهید رجایی گفت: دکتر آماده باش فحش‌ها را می‌خوری اما باید خودت را آماده کنی و تلاش کنی چرا که خدمت به مردم لذت دارد.

خبرآوران

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *