آخرین اخبار

پاسخی به جناب تاج گردون

نماینده پیشین گچساران و باشت در اظهاراتی تحت عنوان “قابل توجه دوستان اصلاح طلب و اصولگرا” آورده که انتخابات در استان رقابتی است می ماند مشارکت مردم، ابتدا خطاب به دوستان اصلاح طلب اینکه در سه حوزه استان کاندیدای اصلاح طلب حضور دارد نه یکی که بیشتر،هی نگوییم شرایط نیست و ….. از صحبت های […]

اشتراک گذاری
۲۱ بهمن ۱۴۰۲
نویسنده : احسان دری
کد مطلب : 143023

نماینده پیشین گچساران و باشت در اظهاراتی تحت عنوان “قابل توجه دوستان اصلاح طلب و اصولگرا” آورده که انتخابات در استان رقابتی است می ماند مشارکت مردم، ابتدا خطاب به دوستان اصلاح طلب اینکه در سه حوزه استان کاندیدای اصلاح طلب حضور دارد نه یکی که بیشتر،هی نگوییم شرایط نیست و …..

از صحبت های جناب تاج گردون اینگونه برداشت می شود که او به دنبال رقم خوردن مشارکت حداکثری است چون کاندیدای اصلاح طلب و اصولگرا به اندازه کافی موجود است،پس جریان ها بهانه ای ندارند که پای کار نیایند.
اشتباه آقای تاج گردون در همین برداشت است،گمان دارد چون گزینه اصلاح طلب و اصولگرا تایید شده پس باید مشارکت حداکثری رقم بخورد،ایراد ایشان این است که داستان را برای خود یا عمیق تر تحلیل نکرده یا می داند اما اصل داستان را آنگونه که هست نمی گوید، ایشان ناامیدی موجود در بخش زیادی از جامعه را چگونه تحلیل می کند؟ چرا شعار اصولگرا،اصلاح طلب دیگه تمام ماجرا را فراموش کرده؟گمان می کند یک شعار ساده از سوی عده ای بود و تمام؟
آقای تاج گردون گمان می کند ایراد مشارکت و انتخابات تنها تایید صلاحیت ها بود و الان که اصلاح طلب تایید شده پس دیگر مشکل برای به صحنه آوردن توده ها تمام است،نه تنها ایشان که هر کس دیگر گمان دارد اگر افراد بیشتری تایید شود مشکل مشارکت حل است گمان کاملی نداشته،بله بخشی از مشکل انتخابات بحث تاییدی ها بوده و بی تاثیر نیست اما همه مشکل دیگر این نیست.
آقای تاج گردون بخش زیادی از افراد که دلسرد شده اند سوالات ساده ای دارند،می گویند تاج گردون باشد یا سید ناصر حسینی، مطهری باشد یا زاکانی، روحانی باشد یا رئیسی، قرار است چه اتفاق بزرگی بیفتد؟ گچساران و باشت زمان سید قدرت حسینی منطقه محروم بوده،زمان تاج گردون هم منطقه محروم بوده،زمان سید ناصر حسینی هم منطقه محروم بوده شما هم بازگردید باز منطقه محروم است، گچساران و باشت زمان حسینی بیکار فراوان داشته،زمان شما هم بیکار زیاد داشت،الان هم بیکار زیاد دارد،بیایید باز هم بیکار زیاد خواهد داشت.زمان انها تبعیض بود زمان شما هم بود.
زمان دولت احمدی نژاد مشکل دلار و تورم و گوشت و اشتغال بود،زمان روحانی همین ها بود،زمان رییسی هم هست.زمان مجلس شما مشکلات فراوان بود زمان مجلس تندروها هم هست، حالا شاید آهنگ مشکلات در دوره ای کمی کندتر و کمی تندتر، اما آقای تاج گردون دست آوردها چه با شما و اصلاح طلبان و چه با اصولگراها حداقلی بوده. گمان دارید چون چند گزینه اصلاح طلب است دیگر مشکل حل است؟ایا مشکل فقط افراد بود؟ نه.. جامعه می گوید شما چقدر قادر خواهید بود سیاست ها را اصلاح کنید؟برای سوالات پاسخی دارید؟
شما سهمی برای خود در بوجود آمدن حس سرخوردگی و ناامیدی در بخش قابل توجهی از جامعه قائل هستید؟ اگر هستید چند بار عذرخواهی کرده اید و باز بازگشتید؟

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *