آخرین اخبار

گلزار شهدا شهر قلعه رئیسی نیازمند ساماندهی مجدد است/اولین توصیه امام جمعه جدید در آخرین روزهای سال

اعضای شورای اداری چاروسا با حضور در گلزار شهدا شهر قلعه رئیسی با شهدای این شهر در اولین روز کاری تجدید بیعت کردند.

اشتراک گذاری
19 March 2023
کد مطلب : 124557

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، بخشدار و اعضای شورای اداری چاروسا با حضور در گلزار شهدا شهر قلعه رئیسی با شهدای این شهر در اولین روز کاری تجدید بیعت کردند.

حجت الاسلام باستی از طلاب منطقه در این مراسم شهدا را نماد عزت و آبروی کشور دانست و گفت: همه ما وظیفه داریم پشتیبان انقلاب و در دفاع از نظام تلاش کنیم.

نجیب الله ایزدخواه بخشدار چاروسا هم در این مراسم با بیان اینکه شهدا از تمامی هستی خود که جان آنها بود گذشتند و امروز وظیفه ما حمایت و دفاع از نظام و ولایت فقیه است تصریح کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید مرام و منش شهدا را سرلوحه‌ کار خود قرار دهیم و رهروان خوبی برای آن‌ها باشیم.

ایزدخواه با بیان اینکه نظام در برنامه مدیران باید یک اولویت باشد،  از وضعیت گلزار شهدا انتقاد کرد و گفت: وضعیت گلزار شهدا شهر و گلزار شهدا گمنام در شان شهدا و مردم این منطقه نیست و امیدواریم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این منطقه حضور پیدا کنند و مشکلات این منطقه را پیگیری کنند.

در ادامه بخشدار و اعضای شورای اداری چاروسا با حضور در دفتر امام جمعه قلعه رئیسی با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

ایزدخواه بخشدار چاروسا در این نشست با تقدیر از خدمات حجت الاسلام صلواتی امام جمعه سابق از آمادگی برای همکاری با امام جمعه جدید خبر داد و گفت: مردم ابن منطقه مردمی مهمانواز هستند و در تمامی دوران انقلاب خوش درخشیدند و در برپایی نماز جمعه سنگ تمام گذاشتند و قطعا این مسیر را ادامه خواهند داد.

وی تاکید کرد: منطقه چاروسا ضمن خدمات بزرگ انقلاب به انها اما کم کاری های صورت گرفت به خصوص در زمینه ورزش صورت گرفت که این محرومیت به گوش مسئولین برسد.

حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی در این نشست با تبریک به بخشدار جدید، مسئولیت را یک امانت دانست و گفت: این مسئولیت ها یک امانت الهی است و خداوند تاکید دارد که امانت هم باید به اهلش سپرده شود و این مسئولیت ها یک امتحان است که باید هوشیارانه از آنها عبور کرد. 

امام جمعه قلعه رئیسی عنوان کرد: این مسئولیت ها بر کسی باقی نمی ماند بلکه این تلاش ها و خدماتی است که می ماند و باید در این زمینه تلاش کرد. 

وی صادق بودن را یک ویژگی بسیار مهم مدیران دانست و گفت: حاج قاسم یک ویژگی بسیار مهم داشت و آن صداقت و عمل اخلاصی بود که در کارها انجام می داد و آن تشییع باشکوه هم نتیجه اخلاص بود.

حیدرخواه با بیان اینکه همه ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم و همه مسئولیت داریم که در برابر مشکلات مقاوم باشیم عنوان کرد: با توجه به شرایطی که دشمنان در بیرون کشور برای انقلاب ما انجام می دهند وظیفه داریم که در رسانه ها و فضای مجازی هوشیار باشیم و باید درست حرکت کنیم و نگذاریم دشمن در بین ما رخنه کند.

وی با بیان اینکه مدیریت در بحران ها ظرفیت مدیران را مشخص کند ادامه داد: کار برای مردم اصلاح طلب و اصول گرا ندارد و همانطور که اگر کاری انجام بگیرد خدا طبق عملش ثواب آن را می دهد در زندگی روزمره ما هم اگر کاری صورت بگیرد اصلاح طلب و اصولگرا ندارد و مخلص بودن در برابر مشکلات مردم مهم است.

پایان پیام/


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *