آخرین اخبار

انتقاد امام جمعه قلعه‌رئیسی از وضعیت فضاهای ورزشی

امام جمعه قلعه رئیسی از وضعیت فضاهای ورزشی این بخش انتقاد کرد.

اشتراک گذاری
24 March 2023
کد مطلب : 124691

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام علی حیدر حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی به آغاز ماه مبارک رمضان اشاره و به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب اشاره و گفت: نامگذاری سال گفتمان سازی و ادبیات سازی در جامعه هست که مطالبات مردمی! ایده ها پیشنهاد و انتقادات نخبگان، متخصصین و رسانه‌ها حول یک محور تجمیع شود و امسال نیز مساله کاهش تورم و افزایش و رشد تولید که از مهمترین مسائل کشور هست و در سخنرانی مشهد مقدس نیز مقام معظم رهبری به عنوان یکی از نقاط ضعف کشور به آن اشاره کردند.

امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: مخاطب اول این پیام مسئولین تصمیم گیرنده خصوصا در حوزه اقتصاد هستند
قوه مقننه باید هر قانونی که تصویب می‌کند و هر تصمیمی که می‌گیرد با لحاظ مساله کاهش تورم و رشد تولید باشد.
قوه قضائیه نیز بر حسن اجرای قوانین در این حوزه نظارت دقیق و شدید داشته باشد و با متخلفین و کسانی مرتکب ترک فعل می شوند برخورد کند.

وی افزود: دولت نیز در مقام تصمیم و اجرا باید حساسیت لازم را در این زمینه داشته باشد و مسؤلین و فعالان اقتصادی را از هر گونه تصمیمی که باعث عوامل رشد تورم و کاهش تولید در جامعه می شود منع کند و متخلفین را کنار بگذارد و به فرموده مقام معظم رهبری در پیام سال همه سعی مسؤلین دولتی و فعالان اقتصادی و فعالان سیاسی و فرهنگی باید این باشد که سال ۱۴۰۲ را برای ملت ایران سال شیرینی قرار دهیم.

حیدرخواه عنوان کرد: هر تصمیمی و سخنی که باعث شود کام ملت در این سال تلخ شود محکوم و در مخالفت با خواست مقام معظم رهبری است سخنرانی  رهبری حکیم و هوشیار نظام بعد از 3سال در حرم مطهر رضوی چراغ راهی برای مسؤلین و مردم در این سال خواهد بود و سخنرانی معظم له در حقیقت کلاس درسی بود برای معرفی ملت بزرگ و فهیم و مقتدر ایران که علیرغم مشکلات و جنگ و تحریم ها تا اینجای انقلاب مستحکم ایستادند.

وی خواستار توجه به مشکلات گردشگری و توجه به امامزاده سید محمود(ع) شد و گفت: از مسئولین که در این مدت تلاش و همکاری کردند به خصوص بخشدار که پیگیری مشکلات مناطق زیارتی و گردشگری تشکر می کنیم. 

وی با بیان اینکه در این ایام نوروز مکان ورزشی برای جوانان این شهر نیست خاطرنشان کرد: جای نگرانی است که در ایامی که اوقات فراغت برای جوانان باید فراهم شود متاسفانه شهر قلعه رئیسی هنوز زمین ورزشی ندارد که باید مسئولین فکری کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *