آخرین اخبار

حذف نام “بویراحمد”مشکوک است/سناریویی برای سرگرم کردن مردم

،عضو شوای اسلامی شهر یاسوج گفت:بنده به عنوان عضو شورای شهر مرکز استان و تنها فارغ التحصیل رشته ایران شناسی در استان اعتقاد دارم که بحثی که دوستان در رابطه با تغییر نام استان مطرح کردند اولویت مشکلات استان نیست. سعید پایدار عنوان کرد:دوستان بجای تصمیم گیری شتاب زده اول می بایست ضرورت را در […]

اشتراک گذاری
13 November 2016
کد مطلب : 3135

،عضو شوای اسلامی شهر یاسوج گفت:بنده به عنوان عضو شورای شهر مرکز استان و تنها فارغ التحصیل رشته ایران شناسی در استان اعتقاد دارم که بحثی که دوستان در رابطه با تغییر نام استان مطرح کردند اولویت مشکلات استان نیست.پ

سعید پایدار عنوان کرد:دوستان بجای تصمیم گیری شتاب زده اول می بایست ضرورت را در نظر می گرفتند و منطقی توضیح می دادند،چرا که اگر به دو سیابی بودن و طولانی بودن استان بهانه دارند اول اجازه دهند چهارمحال بختیاری،سیستان و بلوچستان،اذربایجان شرقی و غربی تغییر نام دهند و آخرین استان ما باشیم.

پایدار به قدمت تاریخی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرده و می گوید:”کهگیلویه “حداقل ۸۰۰ سال قدمت تاریخی دارد و”بویراحمد”ریشه در حماسه،رشادت و غیرت دارد .

وی با انتقاد از انتخاب نام زاگرس برای استان بیان کرد:قریب به ۱۲ استان در حاشیه زاگرس قرار دارند و به همین زاگرس برای ما نام نخواهد شد.

عضو شورای شهر یاسوج ضمن انتقاد از طلایه داران تغییر نام استان گفت:مدیرانی که از لفظ نام استان ناتوان هستند ،چطور ادعا دارند که می توانند چرخ توسعه استان را به حرکت در بیاورند.

سعید پایدار ادامه داد:تاکید بر نام بویراحمد،که محصول خون ،غیرت دلاور مردان این استان است از جنگ تامرادی ،گجستان و سمیرم شروع شده است و من اعتقاد دارم که حذف نام “بویراحمد ” از شناسنامه استان مشکوک است.

پایدار ضمن تاکید بر اینکه نام استان هم تغییر کنند مردم از گفتن کهگیلویه و بویراحمد دست نمی کشند اذعان داشت:مردم نمی توانند از گفتن نام استان دست بکشند من کاری به مردم شریف کهگیلویه ندارم اما برای مردم “بویراحمد”همیشه “بویراحمد” است.

وی در پایان گفت”هرزگاهی با مقتضیات زمان مسئولین با این شیوه با مردم بازی می کنند و مردم به این نتیجه رسیده اند که این “سناریوی”است که  برای سرگرم کردن مردم طراحی شده است تا مشکلات را از یاد ببرند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

One response to “حذف نام “بویراحمد”مشکوک است/سناریویی برای سرگرم کردن مردم”

  1. خامی says:

    برای رای سال آینده حرف زدی نه به عنوان کارشناس
    یک رای داری مخالفت کن
    تمام بزرگان استان و ائمه جمعه موافق تغییر نامند
    حالا زارگرس نه بهارستان ، پارسیان ، اکباتان ، و …..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *