آخرین اخبار

برنامه های هفته بسیج در گچساران

سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام گفت: تقارن آغاز هفته بسیج با اربعین حسینی  یادآور ایثار و از خودگذشتگی بسیجیان درطول دوران غرورآفرین دفاع مقدس است. وی افزود:هفته بسیج یادآور جانفشانی ها و ایثارگری های شهداءو رزمندگان […]

اشتراک گذاری
19 November 2016
کد مطلب : 3400

سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام گفت: تقارن آغاز هفته بسیج با اربعین حسینی  یادآور ایثار و از خودگذشتگی بسیجیان درطول دوران غرورآفرین دفاع مقدس است.

وی افزود:هفته بسیج یادآور جانفشانی ها و ایثارگری های شهداءو رزمندگان در دوران۸ساله دفاع مقدس است و فرهنگ بسیجی برگرفته از آرمان ها و اندیشه های ناب حضرت امام (ره) است که امروز به عنوان یک الگوی بی بدیل در سراسر دنیا مطرح شده است.

نورایی نسب اظهارکرد:تفکر بسیجی درامتداد نهضت عاشورا قراردارد وامروز دشمنان با همه ترفندها و توطئه های خود علیه این نهاد مردمی، از این روحیه‌ عاشورایی بسیجیان در هراس افتاده اند و دشمن به خوبی می داندکه تفکر بسیجی از مکتب انسان ساز ابا عبدالله الحسین (ع)نشات می گیرد که خنثی کننده توطئه های آنان شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:امروز تفکر بسیجی در جامعه ما بهترین ابزار بازدارنده مقابل هجمه ها و تهدیدهای دشمنان علیه نظام اسلامی شده است و بسیجیان همواره گوش به ندای ولی امر مسلمین به عنوان پیشقراولان عرصه های مختلف در طول حیات ۳۷ساله انقلاب اسلامی بوده اند.

وی گفت: حضرت امام (ره) با تشکیل بسیج یک تفکر را در سراسر جهان بنا نهاد که این تفکر، آهنگ پیشرفت‌‌های نظام اسلامی را در عرصه‌های مختلف سرعت بخشیده است و این درحالی است که حضور بسیج در کشور یک نعمت الهی است که دلگرمی و امید را برای دوستان و ناامیدی را برای دشمنان به دنبال داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته بسیج در گچساران ،اظهار کرد: در هفته بسیج بیش از ۴۹ویژه برنامه در این شهرستان اجرا خواهد شد.

وی افزود: بسیج، پژواک ندای زینب سلام الله علیها؛ بسیج، انقلابی گری و ظلم ستیزی؛ بسیج، انقلابی گری و پیشرفت؛ بسیج، انقلابی گری و کارآفرینی؛ بسیج، انقلابی گری و ایثار؛ بسیج ،انقلابی گری و اقتدارجهانی؛بسیج ،انقلابی گری و مبارزه با فساد و اشرافیگری عناوین روزهای هفته بسیج است.

نورایی نسب از اجتماع بزرگ بسیجیان در روز جمعه پنجم آذرماه با عنوان «مدافعین حرم» در گچساران خبر داد و گفت: این برنامه یکی از برنامه های محوری هفته بسیج است که بسیجیان این شهرستان در قالب گردانهای عاشورا،بیت المقدس،الزهراء و کوثردراین روز حضور و صلابت خود رادر همایش سازمان یافته بسیجیان با عنوان “مدافعین حرم”در مجموعه ورزشی پدخندق به نمایش خواهند گذاشت.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:ملاقات مردمی فرماندهی ناحیه با مردم ،حضور سازمان یافته حلقه های صالحین در نماز جمعه،استقرار ایستگاه سلامت در مصلای نماز جمعه،نشست های روشنگری ،برپایی نمایشگاه اقتصادمقاومتی و ویزیت رایگان از برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است.

نورایی نسب افزود:حضور بسیجیان در عزاداری اربعین حسینی،اجرای برنامه های صبحگاه مشترک دانش آموزی،برپایی ایستگاه های صلواتی ،اردوهای جهادی،تقدیر از بسیجیان نمونه،اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی مختلف ،سرکشی از خانواده های معظم شهداء و بازدید از مزارع نمونه شهرستان از دیگر برنامه های هفته بسیج در گچساران است.

این مقام مسئول برگزاری یادواره شهدای آبروی محله،عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهداء،دیدار باجانبازان و پیشکسوتان بسیجی،همایش پیاده روی خانواده و کوهپیمایی فرهنگیان بسیجی ،اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم ،برگزاری جلسه اخوت کارگری ونشست سبک زندگی اسلامی، را از دیگر برنامه های هفته بسیج در این شهرستان برشمرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *