آخرین اخبار

انتقاد رئیس ارشاد اسلامی کهگیلویه از دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان/ پشت تریبون فقط صحبت شیک می کند

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر پشت تریبون با صحبت‌های شیک همه را توجیه کرد و رفت که کمکی به اجرای طرح درخواستی نشده است.

اشتراک گذاری
07 November 2016
کد مطلب : 2752

67

سید ایرج کاظمی‌جو عصر امروز در شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: هر برنامه‌ای برای اجرا یک متولی خاص دارد و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان متولی طرح‌های این حوزه است.

کاظمی‌جو با اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف در خصوص مواد مخدر نشست اخیر شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور دبیر شورای استان را یادآور شد و تصریح کرد: در صحبت‌های آقای رضایی مباحثی مطرح شد که پاردوکس بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه افزود: با وجود تأکید فرماندار شهرستان مبنی بر ارتباط و تعامل دستگاه‌های شهرستان با شورای مبارزه با مواد مخدر اما این ارتباط دو سویه نیست.

کاظمی‌جو بیان کرد: طرحی با موضوع تئاتر خیابانی در راستای پیشگیری از اعتیاد به دبیرخانه شورا ارسال کردیم و انتظار داشتیم مانند دیگر شهرستان‌ها، کهگیلویه را در اجرای این طرح کمک کنند.

وی با بیان اینکه قبل از ارسال طرح صحبت‌های لازم درباره چگونگی طرح و اهمیت آن ارائه شده بود، گفت: بعد از کش و قوس‌های فراوان با وجود پیگیری‌های مکرر تاکنون هیچ نتیجه‌ای نگرفتیم.

کاظمی‌جو افزود: دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر پشت تریبون با صحبت‌های شیک همه را توجیه کرد و رفت که کمکی به اجرای طرح درخواستی نشده است.

این مسؤول تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی هر گونه همکاری در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده را دارد و متناسب با موضوع برنامه‌هایی از قبیل هنرهای تجسمی، نمایشگاه عکس و اجرای تئاتر اجرا خواهد کرد./فارس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *