آخرین اخبار

مدیران بیمه ایران فقط شمال را برای تفریح می‌شناسند/فقط یک بار به کهگیلویه وبویراحمد آمدند/مثل زن صورت پوشاندند و مرا کتک زدند

مدیرعامل سابق بیمه ایران کهگیلویه و بویراحمد پرده از برخی مسائل و مشکلات این استان برداشت.

اشتراک گذاری
04 October 2016
کد مطلب : 1656

علی پشتدار مدیرعامل سابق بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین تودیع خود با بیان اینکه بنده افتخار می‌کنم اصلاح طلب هستم، اظهار کرد: افتخار می‌کنم، در کنار میرشکار شهرم برای استان کهگیلویه و بویراحمد نقش ایفا کردم.

وی با بیان اینکه برخی می‌خواستند و تلاش می‌کردند که دکتر تاجگردون را به زمین بزنند، خطاب به آن‌ها گفت: به آنهایی که می‌خواستند و تلاش می‌کردند که آقای دکتر تاجگردون را به قول خودشان از تخت به زمین بزنند در انتخابات اسفند ۹۴ به آن‌ها ثابت گردید که ایشان بعنوان یک میرشکار، شکار آن‌ها را شکار کرد و مایه افتخار ماست که چنین فردی را در مسند قدرت و مجلس داریم.

 پشتدار ادامه داد: من در این مدت تهمت‌های فراوانی را به جان خریدم از روزی که وارد استان شدم تهمت‌های شروع شد، تهمت سیاسی و اخلاقی زدند و به نتیجه‌ای نرسیدند.

مدیر سابق بیمه ایران کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: وقتی نتیجه‌ای از کار خود نگرفتند آخرین حربه خود را بکار بستند و مثل یک زن صورت خود را پوشاندند و باعث ضرب و شتم بنده شدند.

علی پشتدار ضمن گلایه از مدیران بیمه ایران در کشور گفت: در طول ۳۰ سال سابقه کار در بیمه ایران فقط یک بار مدیران ارشد بیمه ایران به استان سفر کردند به این دلیل که مدیران بیمه ایران فقط شمال را برای تفریح می‌شناسند.

وی با بیان اینکه دوست داشتم برنامه‌های خود را اجرایی کنم اما با تغییر مدیران نتوانستم به هدف خودم برسم، گفت: حرف‌ها و مطالب فراونی برای مطرح کردن داشتم اما به حرمت ماه محرم از حرف‌هایم می‌گذرم و کسانی را که در طی ۱۸ ماه دوره ریاست بنده به من تهمت‌های ناروا زدند به خدا واگذار می‌کنم زیرا که دستم به جایی نمی‌رسد و مسئولین نیز هیچ اقدامی نکردند.

وی ضمن گلایه از مسئولین گفت: برای طرح شکایت همراه با مستند به یکی از مسئولین مراجعه کردم وقتی گزارش را ارائه دادم به من گفتند آیا با ماشین شرکت از منزل به اداره رفتید می‌دانید خارج از وقت اداری نباید با ماشین شرکت تردد کنید؟

مدیر سابق بیمه ایران کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اما همین عزیزان مادر بزرگ یکی از همکاران ما در همدان فوت می‌کند با ماشین شرکت با بلیط هواپیما و ماموریت شرکت، گروه گروه به فاتحه خوانی می‌روند و آن وقت منی که از شصت متری تا میدان امام را با ماشین شرکت تردد می‌کنم برای ماشین شرکت دلسوزی می کردند.

وی در پایان گفت: دلم از خیلی مسائل پر است اما توانای گفتنش نیست‌، ای کاش می‌شد و برای مدیر جدید شرکت در استان از خداوند متعال تقاضای صبر دارم که در مدتی که اینجا مدیر هستند حداقل بلاهایی که سر من آمد سر ایشان نیاید.

طی حکمی نوروزی بعنوان مدیر جدید بیمه ایران دراستان کهگیلویه وبویراحمد منصوب گردید.کبنا/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *