آخرین اخبار

حمایت از ۳۲۰ دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد در گچساران

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران در جشن عاطفه‌ها که به صورت نمادین با حضور مسؤلان شهرستانی و جمعی از کارکنان کمیته امداد و آموزش و پرورش در یکی از مدارس گچساران برگزار شد، اظهار داشت: امسال در نحوه برگزاری جشن عاطفه‌ها تغییراتی لحاظ شد و این جشن در دو مرحله شهریورماه تا قبل از […]

اشتراک گذاری
02 October 2016
کد مطلب : 1477

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران در جشن عاطفه‌ها که به صورت نمادین با حضور مسؤلان شهرستانی و جمعی از کارکنان کمیته امداد و آموزش و پرورش در یکی از مدارس گچساران برگزار شد، اظهار داشت: امسال در نحوه برگزاری جشن عاطفه‌ها تغییراتی لحاظ شد و این جشن در دو مرحله شهریورماه تا قبل از بازگشایی مدارس و ۱۰ مهرماه همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

سید ظهیرالدین پورالحسینی  افزود: هدف از برپایی جشن عاطفه‌ها حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نهادینه کردن فرهنگ انفاق و نیکوکاری است.

پورالحسینی با اشاره به اینکه هدایای نقدی دانش آموزان پس از جمع آوری در بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع خواهد شد، تصریح کرد: ۳۲۰ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان تحصیل می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران عنوان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین درصد انفاق و خیر در شهرستان گچساران است.

دانش آموزان گچسارانی با شور، اشتیاق خاصی در این جشن شرکت کرده و هدایای خود را به صندوق های مستقر در مدرسه انداختند.

img_4359

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *