آخرین اخبار

شرایط تاسف بار معابر و فضای سبز یاسوج+تصاویر

فردا آغاز کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج است اما با گشت و گذاری در این شهر وضعیت زباله ها و فضای سبز منتهی به محل برگزاری این رویداد ملی در محدوده شهرداری یاسوج تاسف برانگیز است.

اشتراک گذاری
۱۰ مهر ۱۳۹۵
کد مطلب : 1388

فردا ساعت ۹ صبح افتتاحیه اولین کنگره ملی سرداران، امیران و ۱۸۸۰ شهید استان است. مصلی امام خمینی(ره) یاسوج دیوارهای آن مناسب و فضای داخل آن آماده برگزاری این رخ داد مهم فرهنگی است اما این در حالی است که خیابان های اطراف مصلی یاسوج حکایتی غیر از این دارد.

اجلاسیه ملی ۱۸۸۰ شهید استان قرار است که به مدت چهار روز از ۱۱ مهر لغایت ۱۵ مهر در مصلی امام خمینی یاسوج برگزار شود و در این اجلاسیه طبق گفته مسئول ستاد اجلاسیه ملی شهدای استان ۱۴ هزار نفر در آن شرکت خواهند داشت.

افراد لشکری و کشوری از جمله سردار نقدی، سرلشکر محسن رضایی، وزیر آموزش و پرورش، رییس مجلس و بازیگر معروف سینما سید جواد هاشمی تنها تعدادی از افراد کشوری هستند که در این اجلاسیه حضور خواهند یافت.

 طبق گفته معاون سیاسی استاندار با توجه به مهم بودن این اجلاسیه استارت آن از سال ۹۳ زده شد.

به نظر می رسد شهرداری یاسوج خود را تافته ای جدابافته می داند و برای نظافت  این نقطه حساس شهر یاسوج اقدامی نمی کند.

فردا این اجلاسیه افتتاح خواهد شد و بلوار امام خمینی یاسوج مکانی است که در مسیر رفت و آمد شرکت کنندگان و میهمانان قرار دارد و قطعا هر کس که از این مکان عبور کند دیدن چنین مناظری برایش بسیار تاسف بار است.

بلوار امام خمینی یاسوج مسیری است که به علت فضای سبزی که دارد خیلی ها برای عبور از آن و رفتن به سمت مرکز شهر استفاده می کنند اما در شرایطی که امروز این بلوار چنین وضعیتی دارد باید به فکر مسیر دیگری برای رفتن به اجلاسیه باشند.

زهرا داوودی/صبح زاگرس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *