آخرین اخبار

توقع نداشته باشیم رهبری پشت صحنه‌ها را بگوید/غرش موشک‌ها نظام را حفظ کرده نه لبخند دیپلمات‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: غرش موشکهای فرزندان رشید اسلام انقلاب اسلامی را حفظ کرده است.

اشتراک گذاری
04 October 2016
کد مطلب : 1647

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در کنگره ملی ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه پیشتازی روحانیت در جامعه الزاماتی دارد، افزود: باید به الزامات پیشتازی روحانیت توجه کرد و همچنین به این مسئله توجه شود که پیشتازی جوهره می‌خواهد و الزاماتی دارد.

وی بیان کرد: این معیار‌ها برای انقلابی‌گری، پیشتازی و رهبری فکری، معنوی و بصیرتی جامعه قابل استفاده است. اولین معیار پیشتازی روحانیت در جامعه همسویی با ولی فقیه در حکومت دینی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: اگر امروز برخی از مصالح را مقام معظم رهبری بیان می‌کند نباید توقع داشته باشیم که رهبری پشت صحنه را هم برای ما بگوید، در برخی جا‌ها ناچار می‌شوند هزینه پرداخت کنند و بخشی از فلسفه را بگویند. برخی مسائل باید چندین سال طول بکشد تا بیان شود.

سعیدی تاکید کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب صلاح نمی‌داند فلان فرد در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود اگر رهبری را فصل‌الخطاب می‌دانیم باید لبیک یا خامنه‌ای بگوییم. وقتی مقام معظم رهبری تاکید بر اقتصاد مقاومتی و بحث نفوذ دارند، این مسائل فلسفه‌ای دارند.

وی با اشاره به اینکه سومین معیار پیشتازی روحانیت در جامعه درک درست مقتضیات زمان است، تصریح کرد: ما با متغیرهای زیادی روبرو هستیم. مقام معظم رهبری می‌فرماید به مقدسات اهل سنت توهین نکنید. بیان این مسئله فلسفه‌ای دارد. خدمت به اهل بیت (ع) هزاران راه دارد. چهار نوع اهل سنت داریم یک گروه همچون حماس و جهاد اسلامی فلسطین با ما هم پیمان‌اند، دسته دوم اهل سنت سنتی در کشورهای پاکستان، افغانستان، اندونزی و مالزی دل‌هایشان با ماست و دعا می‌کنند که نظام مقدس جمهوری اسلامی بتواند شاخ آمریکا را بشکند بنابراین امیدشان ما هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دسته سوم اهل سنت سکولار هستند که با ما درگیر نیستند و تنها فرقه وهابی و تکفیری با ما درگیر هستند و هر چهار دسته خلیفه اول، دوم و سوم را مقدس می‌دانند بنابراین وقتی برخی منبری‌ها، نویسندگان و مداحان به اهل سنت توهین و حمله می‌کنند باید بدانند که این موضوع دوست داشتن و خدمت به اهل بیت (ع) نیست

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *