آخرین اخبار

تساوی هندبال نفت گچساران مقابل قهرمان آسیا

نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه های آسیا از ۸ تا ۱۵ آبان در شهر امان پایتخت اردن برگزار می شود. تیم هندبال نفت و گاز گچساران در گروهA  این رقابت ها با تیم های الاهلی اردن، الجزیره امارات و الجیش قطر هم گروه است. هندبالیست های گچسارانی امروز۸ آبان ماه در نخستین دیدار خودو از ساعت […]

اشتراک گذاری
30 October 2016
کد مطلب : 2503

نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه های آسیا از ۸ تا ۱۵ آبان در شهر امان پایتخت اردن برگزار می شود.

تیم هندبال نفت و گاز گچساران در گروهA  این رقابت ها با تیم های الاهلی اردن، الجزیره امارات و الجیش قطر هم گروه است.

هندبالیست های گچسارانی امروز۸ آبان ماه در نخستین دیدار خودو از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران به مصاف تیم الجزیره امارات رفتند که در پایان این دیدار با تساوی ۳۵ بر۳۵ به پایان رسید.

هندبال نفت

این تیم در دومین دیدار خود ۹ آبان ماه مقابل تیم الجیش قطر صف آرایی می کند.تیم نفت و گاز گچساران در سومین دیدار خود ۱۱ آبان به مصاف تیم الاهلی اردن می رود.

در گروه این دوره از رقابت ها نیز تیم های لخویا قطر ،الاهلی بحرین ،اهلی سداب عمان و النور عربستان حضور دارند.

در دوره قبل مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه های آسیا تیم لخویا قطر به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

مسئول ورزش قهرمانی باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران گفت: بازی تیم هندبال نفت و گاز این شهرستان و الجزیره امارات در نوزدهمین دوره جام باشگاههای آسیا مساوی شد.

عبدالحسن غلامی اظهار داشت: بازیکنان نفت و گاز گچساران در این دیدار که در شهر امان پایتخت کشور اردن برگزار شد، در یک نمایش خوب با نتیجه ۳۵ بر ۳۵ الجزیره امارات را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه تیم الجزیره امارات در این بازی از چهار بازیکن فرانسوی سود می برد، تصریح کرد: این نتیجه نشانگر توان بالای تیم نفت و گاز گچساران است.

مسئول ورزش قهرمانی باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران افزود: تیم نفت و گاز این شهرستان روز یکشنبه ۹ آبان در دومین دیدارش در جام باشگاههای آسیا به مصاف الجیش قطر می رود.

غلامی با اشاره به اینکه نفت و گاز گچساران برای نخستین بار در این رقابت ها شرکت کرده است، کسب نتیجه در برابر تیم های باتجربه را دستاورد انسجام تیمی و تلاش همه اعضای این تیم دانست.

وی ابراز کرد: امیدواریم با ادامه روند کنونی نماینده شایسته ای برای هندبال کشور باشیم.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت های بومی و جوان مهمترین ویژگی نفت و گاز گچساران است که برای تقویت تیم سه بازیکن قرضی ملی پوش از جمله حیدری راد دروازه بان تیم فولاد، یوسف نژاد و مهدی موسوی را به کار گرفته ایم.

تیم هندبال نفت و گاز گچساران در گروه A این رقابت ها با تیم های الاهلی اردن، الجزیره امارات و الجیش قطر هم گروه است.

تیم نفت و گاز گچساران در دومین دیدار خود ۱۱ آبان به مصاف تیم الاهلی اردن می رود.

نوزدهمین دوره رقابت های هندبال جام باشگاه های آسیا در بخش مردان از هشتم تا ۱۵ آبان در اردن در حال برگزاریست.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *