آخرین اخبار

با حضور سردار نقدی چهارمین روز کنگره شهدای استان آغاز به کار کرد

چهارمین روز کنگره ملی ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد تحت عنوان اجلاسیه زنان شهیده و دفاع مقدس آغاز به کار کرد.

اشتراک گذاری
۱۴ مهر ۱۳۹۵
کد مطلب : 1681

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج ، چهارمین روز کنگره ملی ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد تحت عنوان اجلاسیه زنان شهیده و دفاع مقدس آغاز به کار کرد.
کنگره ملی سرداران و ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد به مدت ۵ روز از ۱۱ تا ۱۵ مهرماه در یاسوج برگزار می شود که در این کنگره، مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد میزبان خانواده شهدا و ایثارگران هستند.
روز نخست این کنگره، اجلاسیه عشایر، جانبازان و آزادگان بود که با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و سخنرانی سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
دومین روز این کنگره، تحت عنوان اجلاسیه ۱۰۵ معلم و ۴۶۴ شهید دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد با حضور خانواده های معظم شهدا، مسئولان، دانش آموزان و فرهنگیان برگزار شد.
سومین روز کنگره ملی شهدا به نام شهدای روحانی نامگذاری شده، که با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار شد.
روز چهارم کنگره ملی شهدای کهگیلویه وبویراحمد به نام اجلاسیه زنان شهیده و دفاع مقدس نامگذاری شده، که در این روز سردار محمد نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین سخنران ویژه اجلاسیه زنان شهیده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *