آخرین اخبار

هنرمند خوشنویس گچسارانی مقام برتر کشوری را کسب کرد

صادق شیخ ممو هنرمند خوشنویس گچسارانی در جشنواره هنرهای تجسمی رتبه برتر را کسب کرد

اشتراک گذاری
07 September 2016
کد مطلب : 91

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه نخست هنرمند هم استانی در بخش خوشنویسی خبر داد.

محمدعلی پیرسبزی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور در سنندج اظهار کرد: خوشبختانه پنج نفر از هنرمندان هم استانی به این جشنواره ملی راه یافتند.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور از ۱۴ شهریورماه به مدت چهار روز برگزار شد، گفت: صادق شیخ ممو و طبیب آرا در بخش خوشنویسی، اسماعیل مدبر مقدم و فرید کیامرثی در بخش تصویرسازی و غزل دژدار در حوزه تصویرسازی در این جشنواره شرکت کردند.

پیرسبزی اذعان کرد: بیست و سومین دوره­ جشنواره ملی هنرهای تجسمی برای جوانان  در سنین ۱۵ تا ۲۴ سال در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی (نستعلیق)، نگارگری (نگارگری، گل و مرغ، تذهیب)، طراحی، عکاسی، کاریکاتور (کارتون، چهره)، تصویرسازی، حجم و ارتباط تصویری (پوستر) برگزار شد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از بین هنرمندان هم استانی شرکت کننده در بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور صادق شیخ ممو از هنرمندان شهرستان گچساران در بخش خوشنویسی رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *