آخرین اخبار

فرافکنی عدل در پاسخ به اشرافی گری فرزندان

عدل هاشمی از پاسخگویی شفاف نسبت به اشرافی گری فرزندانش خودداری کرد

اشتراک گذاری
22 September 2016
کد مطلب : 685

انتشار تصاویر خوشگذرانی های گران قیمت فرزندان نماینده مردم محروم کهگیلویه،لنده،بهمئی و چرام در رسانه های استان بازتاب گسترده ای داشت.

عدل هاشمی پور  درگفتگو با آوای جنوب پیرامون پاسخ به این موضوع بدون اشاره به اصل موضوع و اینکه آیا با نزدیکان خود برخوردی خواهد داشت اظهارداشت:اگر هر انسان عاقلی بخواهداهداف و وظایفی که به درستی برای خدمت کردن به مردم طراحی کرده است تا به اهداف مورد نظرش برسد هرگز وارد حاشیه ها نخواهد شد.
هاشمی پور ادامه داد:اگرهدف خدمت به مردم باشد،انسان عاقل وارد حاشیه نمی شود،بلکه برای کارکردن با تعامل ،وحدت و همکاری فرصت ها را غنیمت می داند و برای خدمت به مردم در این راه باید سعی کند وارد حاشیه ها نشود و من این قول را به مردم حوزه انتخابیه خود خواهم داد که وارد حاشیه ها نشوم.

t_18557_320x235_photo_2016-09-17_01-21-23

عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد:امروز خوشحال هستم که شعارها و وعده هایمان به مردم در حال عملی شدن است و مشخص و طبیعی است در چنین فضایی بخواهند حاشیه درست کنند،اما من به عنوان نماینده مردم کهگیلویه بزرگ فقط به دنبال استفاده از فرصت ها برای خدمت به مردم هستم.
عدل هاشمی تاکیدکرد:قبلا هم گفته ام و بازهم تکرار می کنم عدل هاشمی بعنوان فرزند و خادم مردم کهگیلویه بزرگ به هیچ وجه واردحاشیه نمی شود ، بلکه امشب برای اقدامات نتیجه بخش پتروشیمی دو رکعت نماز شکر به جا خواهم آورد.
هاشمی پورتصریح کرد: تنها چیزی که فقط به آن فکر می کنم کار،کار و کار است و امروز مطمئن هستم که این دعای خیر مردم منطقه است که باعث شده در این مدت کوتاه کارها و برنامه هایماندر حال عملی باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

One response to “فرافکنی عدل در پاسخ به اشرافی گری فرزندان”

  1. محمو says:

    چرا حاشیه میرود وجواب اصل موضوع را نمی دهد چرا فرزندش

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *