آخرین اخبار

در هفته دفاع مقدس ۲۴۲ برنامه در استان اجرایی می شود

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد شامگاه دوشنبه در نشست با خبرنگاران گفت: در هفته دفاع مقدس ۲۴۲ برنامه در استان اجرایی می شود. جهانگیر انصاری افزود: درسی و یکم شهریور ماه رژه نیروهای مسلح و بسیج در سراسر استان برگزار خواهد شد. وی رژه خودروهای نظامی در همه شهرستانها را ازدیگر برنامه های […]

اشتراک گذاری
۳۱ شهریور ۱۳۹۵
کد مطلب : 665

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد شامگاه دوشنبه در نشست با خبرنگاران گفت: در هفته دفاع مقدس ۲۴۲ برنامه در استان اجرایی می شود.

جهانگیر انصاری افزود: درسی و یکم شهریور ماه رژه نیروهای مسلح و بسیج در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی رژه خودروهای نظامی در همه شهرستانها را ازدیگر برنامه های این هفته عنوان کرد و افزود: در این هفته تیمهای پزشکی نیز به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

انصاری اظهار داشت: حضور در نماز جمعه و سخنرانی فرمانده سپاه فتح  استان، پیاده‌روی در روز جمعه و بازسازی عملیات والفجر ۸ از دیگر برنامه های این هفته است.

وی پاسخ به شبهات در خصوص جنگ تحمیلی، بازسازی واقعه غدیر در پنج شهرستان استان و سرکشی از خانواده شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان عنوان کرد.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به دیگر برنامه های این هفته گفت: بازسازی عملیات والفجر هشت در کنار رود بشار در استان نیز هفتم مهرماه انجام می شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *