آخرین اخبار

پیش بینی تاجگردون از رییس جمهوری آینده

رئیس‌کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه رئیس جمهور دولت آینده هم “دکتر روحانی” خواهد بود، اظهار امیدواری کرد که کابینه دولت آینده وی نسبت به دولت کنونی تغییرات گسترده‌ای داشته باشد.

اشتراک گذاری
23 September 2016
کد مطلب : 779

غلامرضا تاج گردون گفت: اگرچه یقین داریم رئیس جمهور آینده ایران اسلامی کسی جز دکتر روحانی نخواهد بود اما امیدواریم که ایشان دست به تغییرات گسترده در کابینه آینده دولت دوازدهم بزنند.

وی با انتقاد تلویحی از برخی وزرای کنونی دولت یازدهم بدلیل کم‌کاری در حوزه‌های تحت مدیریت خود ، تصریح کرد: اعتقاد دارم دکتر روحانی ۱۰۰ درصد رئیس جمهور بعدی ایران است و برنده نهایی انتخابات سال آینده خواهد بود اما امیدواریم کابینه دولت بعدی مانند برخی از اعضای کابینه فعلی نباشد.

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی افزود: دولت‌ها معمولا چنین کاری را می‌کنند و دست به تغییرات گسترده می زنند تا ضمن ترمیم ضعف‌های دولت قبل، سرعت برای امر خدمات‌رسانی به مردم دوچندان شود.

تاج گردون با اظهار امیدواری از اینکه دولت آینده در ارتباط با انتخاب کابینه دچار تصمیمات اشتباه نشود، تصریح کرد: امیدواریم دولت آینده دکتر روحانی ضعف های کنونی را برطرف کند.

وی گفت: از سویی شایسته است شخص آقای رئیس جمهور با مسئولان ارشد نظام ارتباطات بهتری داشته باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: دولت آینده دکتر روحانی باید چابک تر از دولت کنونی باشد تا بتواند در عرصه های زیربنایی و اقتصادی شاهد تلاش های بیشتری باشیم.

تاج گردون، سود چابکی دولت آینده را بهتر شدن وضعیت اقتصادی کشور ذکر و خاطرنشان کرد: ما تاکنون با اما و اگرهای دولت کنار آمده ایم اما از این به بعد باید بپذیریم که اصلاح موارد عنوان شده می تواند برای موفقیت دولت تاثیرگذارتر باشد.ایلنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۳ responses to “پیش بینی تاجگردون از رییس جمهوری آینده”

  1. گمنام says:

    سلام پیش بینی تاجگردون مثل بازی استقلال و پرسپولیس هست
    خخخخخخ

  2. a.s says:

    اینطوری که دکتر تاجگردون میگن صد درصد روحانی قبوله. پس دیگه نیازی به انتخابات نیس. این پیش بینی های صد درصدی دموکراسی را در ایران به زیر سوال میبرد. به نظر من دولت روحانی خیلی ضعیف عمل کرده و اگه مردم عاقل باشند و رای و نظر آنها اهمیتی برا نظام داشته باشند مطمئنا روحانی رای نمیاره

  3. Anonymous says:

    باسلام
    اینکه اقای دکتر تاجگردون قبول دارند که دولت در عرصه اقتصادی مشکل دارد ، در زمینه ارتباطات با مسئولین مملکتی که یکی از دلایل موفقیت دولت هست، مشکل دارد، دولت چابک وناکارامدی است، دولت با نداشتن برنامه وچابکی در اجرای ان نتوانسته به وعده های خود عمل نماید اینها ضمن اینکه همه واقعیت نیست لیکن مواردی است که برای مردم قابل فهم و ملموس است لیکن اینکه بر چه اساس قبولی صد در صدی اقای روحانی را تائید میکنند جای صحبت زیاد دارد هرچند میتوان پیش بینی کرد که صرفا در راستای مصالح ومطامع حزب خود اینچنین بیان میدارند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *