آخرین اخبار

آزادی ۳۲ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیرعامل نمایندگی ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با ایام دهه کرامت و با تلاش ستاد دیه در کهگیلویه و بویراحمد، کمک خیران، شکات و شورای های حل اختلاف ۳۲ محکوم مالی و جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند. علی عباس فلاحتی مطلق در جمع خبرنگاران افزود: […]

اشتراک گذاری
۰۷ خرداد ۱۴۰۳
کد مطلب : 154881
آزادی ۳۲ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیرعامل نمایندگی ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با ایام دهه کرامت و با تلاش ستاد دیه در کهگیلویه و بویراحمد، کمک خیران، شکات و شورای های حل اختلاف ۳۲ محکوم مالی و جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

علی عباس فلاحتی مطلق در جمع خبرنگاران افزود: همزمان با دهه کرامت با تلاش مددکاران، شورای حل اختلاف ستاد دیه همکاری و همراهی شکات و تعامل خوب و مطلوب قضات تعداد ۳۲ زندانی شامل یک زن و مابقی مرد از زندان های کهگیلویه و بویراحمد آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

وی اظهار کرد: زندانیان جرائم غیر عمد بزهکار نیستند بلکه افرادی هستند که بر اثر نداری و یا محکومیت های مالی غیر عمد در مؤسسات کیفری استان بسر می برند که نیازمند کمک و مساعدت های مالی هستند.

مدیرعامل نمایندگی ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: با همکاری مدیریت زندان ها و تعامل و حمایت خوب رئیس کل داد گستری و مراجع قضایی سعی شده در مناسبتهای مختلف تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد را از زندان ها آزاد کنیم.

فلاحتی مطلق تصریح کرد: همزمان با ایام میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام ۳۲ نفر از زندانیان با بدهی ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از زندان آزاد شدند.

وی ادامه داد: با وساطت مددکاران و اعضاء شورای حل اختلاف ستاد دیه مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از شکات آنان اخذ رضایت شده که مابقی از طریق تسهیلات و وجوه اداره شده ستاد دیه به شکات پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان، مدیرعامل نمایندگی ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ضمن درخواست و طلب مساعدت از خیران بیان کرد: نیکوکاران می توانند برای کمک به اینگونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی(ره) یاسوج و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز نمایند.

ایسنا 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *