آخرین اخبار

پذیرش ۵۰۵۴ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج هزار و  ۵۴ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تا چهارم فروردین پذیرش شدند. محمد جمالی آرند ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در  سطح استان افزود: […]

اشتراک گذاری
۰۵ فروردین ۱۴۰۳
کد مطلب : 152756
پذیرش ۵۰۵۴ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج هزار و  ۵۴ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تا چهارم فروردین پذیرش شدند.

محمد جمالی آرند ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در  سطح استان افزود: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا چهارم  فروردین ۸۶۸ خانوار با جمعیتی بالغ بر پنج هزار و  ۵۴ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه این تعداد در ۱۵۸ مدرسه و۶۳۶ اتاق پذیرش شده اند، اظهارکرد: ۹ هزار و ۱۹۳ نفر روز تاکنون در ستادهای اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده که بیشترین آمار مربوط به شهرستان بویراحمد بوده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیشترین مسافران نوروزی امسال به ترتیب از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و خوزستان بوده اند.

سعادت ارجمند، کارشناس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه گفت: یک هزار اتاق جهت اسکان نوروزی توسط آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان‌ها و مناطق پیش بینی شده است که از ۲۸ اسفندماه تا  ۱۳ فروردین ماه پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی است.

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان، وی تکریم مهمانان نوروزی را از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش عنوان و تصریح کرد: در شبانه روز گذشته با توجه به استقبال مسافران ۲۰ اتاق به ظرفیت اتاق های پیش بینی شده جهت اسکان مسافران نوروزی اضافه شد.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *