آخرین اخبار

خسارت بارش های سیل آسا به بخش‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد

عکس خبر تزئینی است به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال بارش‌های سیل آسا به بخش‌های مختلف این استان خسارت وارد شده است. علیرضا نیکروز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: خسارت‌های وارد شده پس از مساعد شدن شرایط جوی توسط دستگاه‌های مربوطه برآورد […]

اشتراک گذاری
۰۶ فروردین ۱۴۰۳
کد مطلب : 152770
خسارت بارش های سیل آسا به بخش‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد
عکس خبر تزئینی است

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال بارش‌های سیل آسا به بخش‌های مختلف این استان خسارت وارد شده است.

علیرضا نیکروز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: خسارت‌های وارد شده پس از مساعد شدن شرایط جوی توسط دستگاه‌های مربوطه برآورد و ارزیابی می‌شوند.

وی اظهار کرد: در پی بارش‌های سیل آسای اخیر بنیه‌ها، پل‌ها، باغات، مزارع پرورش ماهی، اراضی کشاورزی، گلخانه‌ها و راهها بخصوص راه‌های روستایی تحت تاثیر این بارش ها قرار گرفته اند و خساراتی به آنها وارد شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری و بویراحمد خاطرنشان کرد: در پی بارش‌های سیل‌آسا، آبگرفتگی معابر عمومی را در مناطق مختلف استان شاهد بوده‌ایم.

نیکروز تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و امدادی عضو ستاد مدیریت بحران استان در آماده باش هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون تلفات جانی ناشی از بارش های اخیر در سطح استان نداشته‌ایم.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: عبور و مرور راه‌های روستایی استان تخت تاثیر این سامانه بارشی هستند و بعضاً یزش‌هایی هم داشتند.

نیکروز تاکید کرد: برق برخی از مناطق شهر یاسوج، بخش سپیدار، بخش لوداب و شهرستان مارگون بدلیل صاعقه و تندباد شدید قطع شده است.

وی بیان کرد: برخی معابر روستایی دچار رانش شدند که این رانش ها بر قطعی برق نیز موثر بوده اند.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *