آخرین اخبار

تشریح آخرین وضعیت راه‌های کهگیلویه و بویراحمد درپی بارش باران

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت راه‌های این استان را تشریح کرد. حمیدرضا پیمانجو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با وجود بارش‌های شدید و سیل‌آسا، راه‌های اصلی و فرعی کهگیلویه و بویراحمد باز است و تردد در آنها جریان دارد. وی […]

اشتراک گذاری
۰۶ فروردین ۱۴۰۳
کد مطلب : 152784
تشریح آخرین وضعیت راه‌های کهگیلویه و بویراحمد درپی بارش باران

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت راه‌های این استان را تشریح کرد.

حمیدرضا پیمانجو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با وجود بارش‌های شدید و سیل‌آسا، راه‌های اصلی و فرعی کهگیلویه و بویراحمد باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به حجم بارش‌ها، راه‌های روستایی در مناطق مختلف استان مسدود شده‌اند و ریزش‌هایی زیادی رخ داده است. بعد از تمام شدن بارش‌ها و مساعد شدن شرایط جوی، بازگشایی راه‌های روستایی آغاز می‌شود.

او گفت: چند پل بزرگ در راه‌های استان در معرض خطر تخریب قرار گرفته‌اند که برای رعایت ایمنی و جلوگیری از حوادث احتمالی از عبور و مرور روی آنها جلوگیری شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۳۵۰ نفر نیروی عملیاتی راهدار و پشتیبان در استان آماده‌باش هستند و در حال خدمات‌رسانی و کمک به مسافران و گردشگران گرفتارند.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *