آخرین اخبار

گل فروش متهم به قتل بعد از ۳ سال دستگیر شد

جوانی که موفق شده بود پس از ارتکاب قتل سه سال به طور مخفیانه در غرب کشور زندگی کند در نهایت دستگیر شد و به زودی به تهران منتقل می‌شود.

اشتراک گذاری
۱۳ اسفند ۱۴۰۲
کد مطلب : 151790

جوانی که موفق شده بود پس از ارتکاب قتل سه سال به طور مخفیانه در غرب کشور زندگی کند در نهایت دستگیر شد و به زودی به تهران منتقل می‌شود.

به گزارش سایت جنایی، این جوان گل فروش در ساعات پایانی ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ پس از درگیری خونین از محل نزاع در نظام آباد تهران گریخت، اما در نهایت در شهر ایلام به دام پلیس افتاد و به زودی برای شروع تحقیقات دقیق‌تر به تهران منتقل خواهد شد.
این جوان که دوستش در همان روز اول دستگیر شده متهم به قتل سه مرد جوان است که به ضرب چاقو مجروح کرده است و هر سه نفر آنها در بیمارستان جان خود را از دست دادند. در آن روز موضوع درگیری خونین به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد. بدنبال این خبر تحقیقات جنایی آغاز و مشخص شد سه مرد جوان که در درگیری زخمی شده بودند پس از انتفال به بیمارستان جانشان را از دست داده اند.

در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت راهی محل درگیری در محله نظام آباد شدند. کارآگاهان در صحنه درگیری دریافتند که ۳ پسر جوان با ۲ جوان که کنار خیابان با خودروی نیسان آبی گل فروشی می‌کردند، درگیری خونینی داشتند.

پس از آن مشخصات خودروی نیسان به پلیس اعلام شد و ماموران موفق شدند راننده خودرو را دستگیر کنند، اما عامل اصلی قتل‌ها فرار کرد.

با دستگیری راننده نیسان بازجویی‌ها از او آغاز شد. این متهم در حالی که منکر قتل ها بود، گفت: قاتل، دوستم به نام احمد است. او اطلاعات زیادی درباره گل و گل فروشی داشت و پیشنهاد داد با خودروی نیسانم گل فروشی کنیم. سرمان به کار خودمان بود و راضی بودیم. شب حادثه که مشغول گل فروشی بودیم و مشتریان زیادی داشتیم، ناگهان یک خودروی پژو که سه جوان سرنشینش بودند جلوی بساط ما توقف کردند. یکی از آنها از خودرو پیاده شد و بدون اجازه سه گلدان برداشت. دوستم سر اینکه پول گلدان‌ها را حساب نکرده بود با پسر جوان بحث کرد. آنها می گفتند اینجا محله ما است و کسی نمی‌تواند بدون اجازه ما در محل کاسبی کند. بعد هم سه نفری به ما حمله کردند و کسی هم جرات نمی‌کرد به کمک مان بیاید. احمد برای فرار از دست کتک هایشان با چاقو به آنها حمله کرد.

بدنبال اظهارات متهم جوان، تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری ادامه یافت و با وجود گذشت سه سال جوان فراری همچنان تحت تعقیب قرار داشت تا اینکه بررسی‌ها کارآگاهان جنایی نشان داد که پسر جوان تهران را ترک کرده است.

تحقیقات برای دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان جنایی بود تا اینکه نهایتا موفق شدند رد احمد را در غرب کشور بدست آورده و متهم جوان را دستگیر کنند.

متهم در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد و گفت: ما در حال گلفروشی بودیم که مقتولان برای ما ایجاد مزاحمت کردند و ناخواسته دست به قتل زدم. در این مدت مدام محل زندگیم را تغییر می‌دادم تا دستگیر نشوم، از کاری که انجام داده بودم به شدت پشیمان بودم و عذاب وجدان داشتم.

به دستور بازپرس محمد مهدی براعه از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، متهم پس از انتقال به تهران در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار می‌گیرد تا تحقیقات در تهران ادامه یابد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *