آخرین اخبار

مردم با حضور خود در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت مردم حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در انتخابات ۱۱ اسفند بی‌نظیر بود، به طوری که بیشترین مشارکت کشور را به خود اختصاص داده است. محمد بهرامی سیف آباد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا […]

اشتراک گذاری
۱۴ اسفند ۱۴۰۲
کد مطلب : 151875
مردم با حضور خود در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت مردم حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در انتخابات ۱۱ اسفند بی‌نظیر بود، به طوری که بیشترین مشارکت کشور را به خود اختصاص داده است.

محمد بهرامی سیف آباد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: از مشارکت باشکوه مردم حوزه انتخابیه بویراحمد دنا و مارگون و عوامل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون با همه فراز و فرودها و رقابت‌هایش به پایان رسید، اظهار کرد: مشارکت مردم این حوزه انتخابیه در انتخابات ۱۱ اسفند بی‌نظیر بود به طوری که بیشترین مشارکت کشور را به خود اختصاص داده است.

منتخب شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون خاطرنشان کرد: این حرکت و همت مردم که بر اساس نیاز برای تغییر بود بار مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده است که امیدواریم بتوانیم جوابگوی اعتماد این مردم شریف و همیشه در صحنه باشیم.

بهرامی تصریح کرد: با وجود اینکه دشمنان با مسموم کردن فضا و تبلیغات گسترده مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای منع می‌کردند اما مردم با حضور خود در انتخابات همه توطئه های آنها را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه در مجلس نماینده همه اقوام، جریانات و جغرافیاهای مختلف خواهم بود و این جریان ما برای همه خواهد بود، تصریح کرد: نگاه قومیتی، حزبی و جناحی، علیا و سفلی، گرمسیر و سردسیر و این چنین واژه‌هایی در اندیشه بلند راه روشن فردا تنها یک آدرس جغرافیایی است و در این جریان علم محور، نگاه شایسته گزینی و تخصص محوری بر دیگر نگاه‌ها و معیارها، ارجحیت دارد و اکنون هنگامه دوستی‌ها، همدلی‌ها و حرکت همگانی به سوی فردای بهتر است.

منتخب شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون با بیان این که جریان راه روشن فردا هم اکنون متعلق به همه است، بیان کرد: از همه نخبگان، صاحبنظران، دانشگاهیان و فرهنگیان درخواست داریم که در کنار هم بیایند تا بتوانیم تغییری در زندگی مردم ایجاد کنیم.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *