آخرین اخبار

لیست «شورای وحدت» استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد + اسامی

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان رئیس شورای وحدت اصولگریان استان کهگیلویه و بویراحمد لیست شورای وحدت در انتخابات مجلس دوازدهم این استان را اعلام کرد. «حجت الاسلام صفدر پناهی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: با برگزاری جلسات متعدد و تبادل نظر با صاحب نظران، کاندیداهای شورای وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد […]

اشتراک گذاری
۰۹ اسفند ۱۴۰۲
کد مطلب : 151199
لیست «شورای وحدت» استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد + اسامی

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان رئیس شورای وحدت اصولگریان استان کهگیلویه و بویراحمد لیست شورای وحدت در انتخابات مجلس دوازدهم این استان را اعلام کرد.

«حجت الاسلام صفدر پناهی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: با برگزاری جلسات متعدد و تبادل نظر با صاحب نظران، کاندیداهای شورای وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.

وی اظهارکرد: شورای وحدت اصولگریان استان کهگیلویه و بویراحمد، در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون از «نادر منتظریان» و در حوزه انتخابیه گچساران و باشت از «ساسان دلاویز» حمایت می‌کند.

رئیس شورای وحدت اصولگریان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به اجماع نرسیده ایم و حوزه کاندیدایی نداریم.

پناهی بیان کرد: این شورا از مردم ولایت‌مدار استان دعوت کرد تا با حضور حماسی و دشمن شکن خود پای صندوق‌های رای، برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات خود رقم زده و زمینه پیشرفت استان را  فراهم کنند.

گفتنی است که انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان کهگیلویه و بویراحمد دارای سه کرسی نمایندگی در سه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون- کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و گچساران و باشت است.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *