آخرین اخبار

رئیس ستاد انتخابات استان: هیچ فرمانداری در کهگیلویه و بویراحمد عزل نشده است

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با رد خبر تعیین فرماندار برای یکی از شهرستان‌ها گفت: هیچ فرمانداری در استان عزل نشده است. سید جواد هاشمی شایعات در خصوص تعیین فرماندار معین در یکی از شهرستان‌ها را تکذیب کرد و افزود: هیچ فرمانداری در استان عزل نشده و فرماندار […]

اشتراک گذاری
۱۱ اسفند ۱۴۰۲
کد مطلب : 151580
رئیس ستاد انتخابات استان: هیچ فرمانداری در کهگیلویه و بویراحمد عزل نشده است

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با رد خبر تعیین فرماندار برای یکی از شهرستان‌ها گفت: هیچ فرمانداری در استان عزل نشده است.

سید جواد هاشمی شایعات در خصوص تعیین فرماندار معین در یکی از شهرستان‌ها را تکذیب کرد و افزود: هیچ فرمانداری در استان عزل نشده و فرماندار معینی هم تعیین نشده است.

وی اظهارکرد: استاندار استان طبق روالی که معمولا همه ساله در انتخابات مرسوم بوده جهت کمک به فرآیند برگزاری انتخابات تصمیم گرفتند برای برخی شهرستانها و بخش ها نماینده‌ای تعیین تا به فرمانداران در تسهیلات فرآیند انتخابات کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با تاکید مجدد بر اینکه هیچ فرمانداری عزل نشده و قرار نیست عزل شود، بیان کرد: تاکنون در روند انتخابات هیچ مشکلی وجود نداشته است و دستگاه‌های اجرایی و حوزه نظارت اقدامات را به خوبی انجام دادند.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *