آخرین اخبار

رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد: مشارکت ۲۵درصد مردم کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۱۲:۳۰

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد از مشارکت ۲۵ درصدی مردم این استان تا ساعت ۱۲:۳۰ خبر داد.  سید جواد هاشمی روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران گفت: روند برگزاری انتخابات رسما از ساعت ۸ صبح آغاز شد، از برخی حوزه‌هایی که کاربران دیر حضور […]

اشتراک گذاری
۱۱ اسفند ۱۴۰۲
کد مطلب : 151590
رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد: مشارکت ۲۵درصد مردم کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۱۲:۳۰

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد از مشارکت ۲۵ درصدی مردم این استان تا ساعت ۱۲:۳۰ خبر داد.

 سید جواد هاشمی روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران گفت: روند برگزاری انتخابات رسما از ساعت ۸ صبح آغاز شد، از برخی حوزه‌هایی که کاربران دیر حضور یافتند یا کد پسوردها شورای نگهبان به ناظرین داده بود با اشکالاتی مواجه بود پوزش می‌طلبم.

وی افزود: با وجود صعب‌العبور بودن این استان اما همه ۸۷۲ شعبه اخذ رای فعال است و در مناطقی که امکان استقرار زمینی صندوق رای نبود با دو سورتی پرواز صندوق ها را به این مناطق بردیم‌.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تا ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز ۱۴۵ هزار نفر معادل ۲۵ درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند و امیدواریم در فرصت باقی مانده آرای مردم را جمع کنیم و بالاترین استان به لحاظ مشارکت باشیم.

هاشمی مهر تصریح کرد: خوشبختانه امنیت در همه شعبات اخذ رای برقرار است و مورد خاصی در شعب اخذ رای در مرکز استان و شهرستان‌ها گزارش نشده است.

وی در خصوص تخلفات انتخاباتی ادامه داد: مواردی گزارش شده که باید صحت و سقم آن مشخص شود که در حال بررسی آنها هستیم.

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان، هاشمی مهر با بیان اینکه زمان رای گیری ۱۰ ساعت اعلام شد، بیان کرد: زمان رسمی ۸ صبح تا ۱۸ عصر است اما با اختیار وزیر کشور تا سه ساعت و پس از آن سه ساعت نیز با اجازه شورای نگهبان قابل تمدید است اما امیدواریم در زمان قانونی رای گیری گرفته شود.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *