آخرین اخبار

حضور مردم در پای صندوق‌های رای یک نه بزرگ به بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای یک نه بزرگ به بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی و آری به نظام جمهوری اسلامی است. سردار حمید خرمدل در حاشیه رای دادن در سالن دولت در جمع خبرنگاران افزود: حضور مردم استان کهگیلویه و […]

اشتراک گذاری
۱۱ اسفند ۱۴۰۲
کد مطلب : 151592
حضور مردم در پای صندوق‌های رای یک نه بزرگ به بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای یک نه بزرگ به بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی و آری به نظام جمهوری اسلامی است.

سردار حمید خرمدل در حاشیه رای دادن در سالن دولت در جمع خبرنگاران افزود: حضور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در پای صندوق‌های رای باشکوه است.

وی اظهار کرد: طبق سامانه برخط انتخابات تا ۱۲ ظهر امروز بیش از ۲۰ درصد مردم واجد شرایط استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات شرکت کرده اند که پیش بینی می شود مشارکت در انتخابات استان ۷۰ درصد باشد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این حضور مردم در پای صندوق‌های رای یک نه بزرگ به بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی و آری به نظام جمهوری اسلامی است.

خرمدل تصریح کرد: حفظ جمهوری اسلامی که یک حرم است از اوجب واجبات است.

وی ادامه داد: دست یکایک مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را به خاطر این حضور با شکوه در انتخابات می‌بوسم و این مردم همیشه در صحنه را تحسین می‌کنم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروز بدخواهان و دشمنان ایران اسلامی از این حضور و مشارکت ناراحت هستند.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *