آخرین اخبار

برخی صنوف کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت عید فروش ویژه دارند

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی صنوف این استان به مناسبت عید نوروز فروش ویژه دارند. «امیرتیمور موسویان» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: ۱۷۶واحد صنفی در استان به مناسبت عید فروش فوق العاده داشته و در پایان سال این واحدها با […]

اشتراک گذاری
۱۴ اسفند ۱۴۰۲
کد مطلب : 151881
برخی صنوف کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت عید فروش ویژه دارند

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی صنوف این استان به مناسبت عید نوروز فروش ویژه دارند.

«امیرتیمور موسویان» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: ۱۷۶واحد صنفی در استان به مناسبت عید فروش فوق العاده داشته و در پایان سال این واحدها با ۲۰درصد تخفیف اجناس خود را به فروش می‌رسانند.

وی اظهارکرد: این اصناف طبق قانون هر سال می‌توانند دو بار فروش فوق العاده داشته باشند که با مجوز اداره صمت اقدام به این کار می کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، نمایشگاه بهاره در شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران برپا می‌شود و این نمایشگاه‌ها از نیمه دوم اسفند برپا می‌شوند.

موسویان تصریح کرد: در این نمایشگاه‌ها ۴۷۵غرفه با حضور اصناف بومی و برخی اصناف غیربومی دایر می‌شود و صنوف کیف، کفش، پوشاک، خشکبار و آجیل، گوشت در نمایشگاه کالاهای خود را به حداقل تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصد عرضه می‌کنند.

وی بیان کرد: برای حضور در نمایشگاه، حضور تولیدکنندگان یکی از اولویت های ماست.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *