آخرین اخبار

برای رفع مشکلات بهترین راه مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح است

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای رفع مشکلات و گلایه مند بهترین راه این است که در انتخابات مشارکت کرده و گزینه خوب و اصلح را انتخاب کنیم. «بهرام موحد زاده» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: انتخابات یک فرایند اجتماعی […]

اشتراک گذاری
۱۰ اسفند ۱۴۰۲
کد مطلب : 151509
برای رفع مشکلات بهترین راه مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح است

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای رفع مشکلات و گلایه مند بهترین راه این است که در انتخابات مشارکت کرده و گزینه خوب و اصلح را انتخاب کنیم.

«بهرام موحد زاده» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: انتخابات یک فرایند اجتماعی و یک مراسم سیاسی است که در هر کشوری سرنوشت مردم و مملکت را تعیین می کند و می تواند افقی به سمت آینده برای چهار سال یا سالیان بیشتری طراحی و پیش بینی کند و هرچه که مردم در این مراسم سیاسی شرکت داشته باشند می توانند در تعیین سرنوشت خود در سطح محلی، ملی و بین المللی اثرگذار باشند.

وی با بیان این که انتخابات می تواند یک نقطه قوت یا برند سیاسی در جامعه جهانی باشد زیرا ما به هیچ عنوان از حق تعیین سرنوشت خود در مسائل سیاسی اجتماعی بی تفاوت نخواهیم گذشت، اظهارکرد: مشارکت مردم برای نمایندگان، سیاست گذاران و برنامه ریزان کشور یک پشتوانه قوی خواهد بود و آنها می توانند با امید و حمایت این پشتوانه با تلاش بیشتری برنامه های مناسب را برای پیشرفت در همه زمینه های جامعه طراحی کرده و به مرحله اجرا برسانند و هرچه فرایند حضور مردم در یک مشارکت اجتماعی یا سیاسی بیش تر باشد، قطعا انتخاب بهتر، دقیق تر و مناسب تری صورت خواهد گرفت.

دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری چهار کلید واژه کارآمد و تاثیرگذار در خصوص انتخابات را اعلام فرمودند که براساس این فرمایشات وقتی امنیت و سلامت انتخابات تامین باشد و مردم با اطمینان و اعتماد کامل رای دهند و همین طور رقابت به صورت صحیحی انجام بگیرد، در نتیجه مشارکت درستی صورت خواهد گرفت و مردم هم با بصیرت شرکت خواهند کرد. بنابراین هرچه این چهار راهبرد بیشتر رعایت شوند و به آنها توجه شود، قطعا مجلس قوی تری تشکیل خواهد شد و تصمیمات قاطعانه تری خواهند گرفت.

موحد زاده تصریح کرد: اگر مردم عزیزمان در مورد داوطلبان نمایندگی مجلس با دسترسی به داده ها و اطلاعات مناسب تحقیق و بررسی کنند و تحت تاثیر فضاهایی که ممکن است آنها را دچار تردید کند قرار نگیرند، علاوه بر امنیت فیزیکی و کنترلی، امنیت انتخاب هم تامین می شود.

وی در مورد افراد قهر کننده با صندوق های رای گفت: با عقب نشینی، انجام ندادن و ایفا نکردن نقش خود هیچ وقت به نتیجه نمی رسیم، اگر مطالبه ای داریم و برای رفع مشکلات گلایه مند هستیم بهترین راه این است که در انتخابات مشارکت کرده و گزینه خوب را انتخاب کنیم و این حق را از خود نگیریم در این صورت نسبت به سرنوشت کشور خود بی تفاوت نبوده ایم.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *