آخرین اخبار

بازدید بیش از ۲۳ هزار نفر از مکان‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید ۲۳ هزار و ۴۶۹ مسافر و گردشگر نوروزی طی ۲۴ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ از جاذبه‌های گردشگری این استان خبر داد. سعید طالبی روز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه […]

اشتراک گذاری
۲۹ اسفند ۱۴۰۲
کد مطلب : 152608
بازدید بیش از ۲۳ هزار نفر از مکان‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید ۲۳ هزار و ۴۶۹ مسافر و گردشگر نوروزی طی ۲۴ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ از جاذبه‌های گردشگری این استان خبر داد.

سعید طالبی روز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد یکی از مکان‌های گردشگری در ایام نوروز است، گفت: از ۲۴ تا ۲۸ اسفند ۹ هزار و ۳۴ نفر در مراکز اقامتی استان اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه آمار غیررسمی ۱۱ هزار و ۲۲۷ نفر است، اظهارکرد: طی همین مدت ۲۳ هزار و ۴۶۹ نفر از آثار و جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه سه هزار و ۲۶۰ نفر در اردوگاه‌های میراث فرهنگی و زائرسراهای امامزادگان اسکان داده شدند و در همین مدت چهار هزار و ۱۲۱ نفر آمار بازدید کنندگان رسمی و غیر رسمی از اردوگاه‌های استان است.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *