آخرین اخبار

اگر پای صندوق رای نرویم، دیگران برای ما تصمیم می گیرند

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر برای ابراز گلایه ها پای صندوق رای نرویم افراد دیگری برای ما تصمیم می گیرند. محمدجعفر احساسی خواه در گفت و گو با خبر نگار ایسنا گفت: همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند مجلس در راس امور […]

اشتراک گذاری
۱۰ اسفند ۱۴۰۲
کد مطلب : 151511
اگر پای صندوق رای نرویم، دیگران برای ما تصمیم می گیرند

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر برای ابراز گلایه ها پای صندوق رای نرویم افراد دیگری برای ما تصمیم می گیرند.

محمدجعفر احساسی خواه در گفت و گو با خبر نگار ایسنا گفت: همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند مجلس در راس امور قرار دارد، انتخابات مجلس شورای اسلامی آب حیاتی برای کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی است و اینکه چه نماینده ای را به مجلس بفرستیم در سرنوشت استان و کشور نقش فوق‌العاده حیاتی دارد.

وی افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد مردم آگاه و پای کاری هستند و همان طور که در هشت سال دفاع مقدس جانانه دفاع کردند، در میدان انتخابات نیز در تمام ادوار مشارکت بالایی داشته اند.

‌احساسی خواه در ادامه عنوان کرد: هرچه مشارکت مردم پرشورتر و با شکوه تر باشد و نماینده با رای بیشتر و پشتوانه قوی تری انتخاب شود، قطعا این نماینده می تواند در مجلس شورای سلامی اثرگذارتر باشد. البته باید برای انتخاب اصلح نیز دقت داشته باشیم زیرا اگر انتخابی که می کنیم اصلح نباشد، زیان آن به خودمان می رسد.

احساسی خواه تاکید کرد: مردم آگاه ما با حماسه ای که در ۲۲ بهمن امسال خلق کردند نشان دادند که برای انتخابات پیش رو هم چنین شور و اشتیاقی را دارند و این موضوع می طلبد که اعضای اجرایی انتخابات بسیار حساس باشند و دقت عمل داشته باشند تا مردم با اطمینان و اعتماد پای صندوق های رای حضور پیدا کنند.

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی بیان کرد: قطعا گلایه ها و مشکلاتی وجود دارد که البته نتیجه سهل‌انگاری از طرف مسئولان بوده اما اگر برای ابراز این گلایه ها پای صندوق رای نرویم افراد دیگری برای ما تصمیم می گیرند و قطعا این اتفاق نه تنها مشکلات و کمبودها را بر طرف نمی کند، بلکه باعث تشدید و رشد آنها نیز می شود.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *