آخرین اخبار

استقرار امدادگران هلال احمر در مناطق در معرض خطر سیل کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امدادگران هلال احمر این استان در مناطق در معرض سیل مستقر شدند تا در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن امدادرسانی‌ها انجام شود. کاظم فلاحی دوست در جمع خبرنگاران افزود: امدادگران برای پیشگیری از خسارت های احتمالی بارندگی های ۴۸ […]

اشتراک گذاری
۲۹ اسفند ۱۴۰۲
کد مطلب : 152610
استقرار امدادگران هلال احمر در مناطق در معرض خطر سیل کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امدادگران هلال احمر این استان در مناطق در معرض سیل مستقر شدند تا در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن امدادرسانی‌ها انجام شود.

کاظم فلاحی دوست در جمع خبرنگاران افزود: امدادگران برای پیشگیری از خسارت های احتمالی بارندگی های ۴۸ ساعت آینده، به مناطق لار، قلعه دختر، دیشموک، سیلاب و کلوار اعزام شدند تا در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن امدادرسانی را آغاز کنند.

وی با اشاره به دستور تخلیه ۲ روستای «کلاغ نشین» و «کلوار» با جمعیت ۲۸ خانوار اظهارکرد: دیشب چند دستگاه مینی بوس برای انتقال ساکنان این روستاها به حرم امامزاده شاه غالب (ع)، اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۲۰۰ نیروی امدادگر متخصص و آموزش دیده پایگاه های امداد و نجات ثابت و سیار هلال احمر آماده خدمات رسانی برای سامانه بارشی روزهای ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و یکم فروردین ۱۴۰۳ هستند.

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *