آخرین اخبار

قیمت دلار امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

دلار در صرافی ملی با افزایش ۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴۲,۹۲۱ تومان معامله شد. دلار در بازار متشکل در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۱ تومان افزایش، ۴۲,۹۲۱ تومان نرخ گذاری شد.

اشتراک گذاری
۲۱ بهمن ۱۴۰۲
کد مطلب : 143027

قیمت دلار در صرافی ملی شاهد افزایش ۰ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۴۲,۹۲۰ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست ) تومان رسیده بود، امروز – چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۰۷ فوریه ۲۰۲۴ – با رشد ۰ درصدی به ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

قیمت دلار در بازار متشکل شاهد افزایش ۰ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار در بازار متشکل که روز قبل تا ۴۲,۹۲۰ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست ) تومان رسیده بود، امروز – چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۰۷ فوریه ۲۰۲۴ – با رشد ۰ درصدی به ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

قیمت دلار در سامانه سنا شاهد افزایش ۰ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار در سامانه سنا که روز قبل تا ۴۲,۹۲۰ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست ) تومان رسیده بود، امروز – چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۰۷ فوریه ۲۰۲۴ – با رشد ۰ درصدی به ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسید.
قیمت دلار کانادا

امروز دلار کانادا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار کانادا که روز قبل تا ۴۱,۰۰۰ (چهل و یک هزار) تومان رسیده بود، امروز – چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۰۷ فوریه ۲۰۲۴ – با رشد ۰.۴۳ درصدی به ۴۱,۱۸۱ (چهل و یک هزار و یکصد و هشتاد و یک ) تومان رسید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *