آخرین اخبار

بیانیه سنتکام درباره حمله به بغداد: یک فرمانده کتائب حزب‌الله که مسئول هدایت حملات علیه نیرو‌های آمریکایی در منطقه بود کشته شد / ما در پاسخگو کردن کسانی که امنیت نیروهایمان را به خطر بیاندازند، تردید نمی‌کنیم

سنتکام با صدور بیانیه‌ای گفت که نظامیان این کشور در ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه چهارشنبه (به وقت محلی) حمله یکجانبه‌ای را در بغداد انجام دادند. در این بیانیه آمده است که «یک فرمانده گروه کتائب حزب‌الله که مسئول هدایت و مشارکت در حملات علیه نیرو‌های آمریکایی در منطقه بود»، در این حمله کشته شد.

اشتراک گذاری
۱۹ بهمن ۱۴۰۲
کد مطلب : 142809
فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) بامداد پنجشنبه حمله به بغداد و ترور یکی از فرماندهان سازمان الحشد الشعبی عراق را برعهده گرفت.

 
سنتکام با صدور بیانیه‌ای گفت که نظامیان این کشور در ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه چهارشنبه (به وقت محلی) حمله یکجانبه‌ای را در بغداد انجام دادند.
 
در این بیانیه آمده است که «یک فرمانده گروه کتائب حزب‌الله که مسئول هدایت و مشارکت در حملات علیه نیروهای آمریکایی در منطقه بود»، در این حمله کشته شد.
 
امریکا با تهدید به تداوم «اقدامات ضروری برای حفاظت از نیروهایشان» در عراق، می‌گویند: «ما در پاسخگو کردن کسانی که امنیت نیروهایمان را به خطر بیاندازند، تردید نمی‌کنیم».

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *