آخرین اخبار

استاندار: پیشنهاد شهرستان شدن پاتاوه به دولت ارسال شده است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشنهاد شهرستان شدن پاتاوه بعد از موافقت وزارت کشور در دولت در حال بررسی است و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد پاتاوه به شهرستان تبدیل خواهد شد.

اشتراک گذاری
۱۳ بهمن ۱۴۰۲
کد مطلب : 142391

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس ، سید علی احمدزاده در دیدار با امام جمعه پاتاوه با اشاره به اینکه تلاش دولت عمرانی و آبادانی در همه جای ایران اسلامی است، گفت: مشکلات اقتصادی موانعی را به همراه دارد.

استاندار افزود: علی‌رغم اینکه دولت سیزدهم ۲ بار به کهگیلویه وبویراحمد سفر کرده و اعتبارات زیادی را در حوزه زیربنایی و سرمایه‌گذاری اختصاص داده است اما اعتبارات جوابگوی رفع همه نیازهای استان نیست و تنها می‌توانیم بخشی از آن را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه اکثر شهرهای استان با مشکل تنش آبی مواجه هستند، گفت: علاوه بر تنش آبی در حوزه راه‌ها هم مشکلاتی وجود دارد.

استاندار بیان کرد: جاده پاتاوه یکی از جاده‌های مهم ملی استان است و هزینه‌های زیادی برای دو بانده کردن و نصب نیوجرسی این جاده انجام گرفته و بخشی از محور که تلفات زیادی داشتیم را بهسازی کردیم.

 احمدزاده بیان کرد: البته نیازمند اعتبارات بیشتری برای این محور و سایر محورهای استان مانند یاسوج_ بابامیدان، یاسوج_ شیراز، جاده باغچه سادات_ سرفاریاب، مسیرهای روستایی و مسیرهای درون استانی هستیم.

وی با بیان خدمات در حد اعتبارات پیش می‌رود گفت: هنوز برخی روستاها در استان فاقد آب و راه هستند که تلاش داریم مشکلات این روستاها را رفع کنیم.

احمدزاده در خصوص آخرین وضعیت شهرستان شدن پاتاوه افزود: شهرستان شدن پاتاوه را به وزارت کشور پیشنهاد دادیم که در ابتدا ایراداتی وجود داشت که رفع شد و با شهرستان شدن پاتاوه در وزارت کشور موافقت شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر پیشنهاد سه شهرستان از جمله پاتاوه و تعدادی بخش مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد برای مصوب به دولت ارسال شده است.

استاندار بیان کرد: شهرستان شدن پاتاوه تا دولت رفته و در صورتی که موافقت شود پاتاوه شهرستان می‌شود.

احمدزاده همچنین به بازدید از پروژه پمپاز اراضی توت نده اشاره و عنوان کرد: پروژه پمپاژ آب ۴۰۰ هکتار از اراضی توت نده نیمه کاره رها شده است که برنامه‌ریزی می‌کنیم مجددا احیاء شود و بتوانیم به مردم خدمات ارائه دهیم.

پایان پیام/


این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *