آخرین اخبار

مشارکت حداکثری در انتخابات از هر چیز دیگر با ارزش‌تر است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه باشت گفت: مهم‌ترین دغدغه رهبری تا پایان امسال مشارکت حداکثری در انتخابات است زیرا میزان مشارکت مردم در انتخابات تاثیر بسیاری در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد.

اشتراک گذاری
۲۶ دی ۱۴۰۲
کد مطلب : 142037

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت الاسلام علی مجاهدی نسب مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه باشت در نشست روشنگری با موضوع شرکت حداکثری در انتخابات پایگاه مقاومت بسیج شهید جهان آرا روستای آبدهگاه حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) باشت اظهار کرد: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، دشمن از خواب بیدار شد و فهمید که چه بلای بزرگی بر سرشان آمده و اینها کسانی بودند که پس از جنگ جهانی دوم دنیا را بین همدیگر تقسیم می‌کردند.

وی ادامه داد: پس از انقلاب، امام خمینی(ره) فریاد نه غربی و نه شرقی، جمهوری اسلامی سر دادند و فرمودند که باید روی پای خودمان بایستیم و کسی هم اجازه ندارد به ما ظلم کند و زیر بار ستم‌ نمی‌رویم.

حجت‌الاسلام مجاهدی نسب اضافه کرد: ایران در مقابل کشورهای ابرقدرت آن زمان از لحاظ سرمایه‌های زیرزمینی مانند نفت و گاز، معادن، نیروی انسانی نخبه و نیروی انسانی هوشمند دارای ویژگی‌های مهم و خاصی بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه باشت با بیان اینکه تا پیش از انقلاب در ایران هم آمریکایی، روسی، فرانسوی، انگلیسی و اسرائیلی حضور داشتند، گفت: هر کدام از اینها منافعی در ایران داشتند که پس از انقلاب در شوک رفتند زیرا کشوری که تا دیروز جلوی ما خم و راست می‌شد، چرا اکنون اجازه دخالت نمی‌دهد.

وی ادامه داد: دشمنان ترسیدند کشورهای دیگر نیز مانند ایران یاد بگیرند و جلوی ابرقدرت‌ها سر علم کنند و اینطور شد که دشمن تصمیم گرفت که انقلاب اسلامی باید دچار فروپاشی شود.

دشمن از هر جنایتی علیه انقلاب اسلامی دریغ نکرد

حجت‌الاسلام مجاهدی نسب تاکید کرد: دشمن از هر جنایتی علیه انقلاب اسلامی دریغ نکرد، از کودتا و ترور شروع کردند و وقتی به نتیجه نرسیدند، جنگ هشت ساله را آغاز و پس از آن به فتنه سیاسی، جنگ اقتصادی، تحریم‌های فلج کننده، شبیخون فرهنگی روی آوردند که اگر این جنایت‌ها علیه هر کشوری به غیر از ایران انجام شده بود، یقینا آن کشور از بین رفته بود.

مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه باشت گفت: رهبر معظم انقلاب و ایمان مردم، دو موردی است که محاسبات دشمنان را در جنایاتشان به هم ریخته است.

وی با بیان اینکه مردم ایران با تمام مشکلات پای کار ولایت ایستاده‌اند، اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس، مردم با ایمان خودشان جلوی دشمن ایستادند در این دوران  ۴۱ کشور به صدام کمک کردند و ایران از ۴۱ کشور اسیر گرفت.

حجت‌الاسلام مجاهدی نسب با اشاره به فتنه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: دشمنان جنگ ترکیبی، شناختی که در سال ۱۴۰۱ پیاده کردند خیلی پیچیده بود و خیال‌شان راحت بود که می‌توانند ایران را تجزیه کنند اما شکست خوردند و ملت ایران روز به روز قوی‌تر شد و تمام اینها ثمره ولایت مداری ملت ایران است.

مهم‌ترین دغدغه رهبری تا پایان امسال مشارکت حداکثری در انتخابات است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه باشت با بیان اینکه امروز سفارش و توصیه ولایت به ما این است که انتخابات را دریابیم، گفت: مهم‌ترین دغدغه رهبری تا پایان امسال مشارکت حداکثری در انتخابات است زیرا میزان مشارکت مردم در انتخابات تاثیر بسیاری در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد.

وی ادامه داد: مدیون هستیم که اگر کاری می‌توانیم در حرکت به سمت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برداریم، اما کوتاهی کنیم؛ باید با مردم صحبت کرد و مشکلات را پذیرفت و نباید کم‌کاری مسؤولان را به نظام و انقلاب نسبت داد.

حجت‌الاسلام مجاهدی نسب افزود: هر کشوری که در حال توسعه است، مشکلاتی سد راه آن نظام و کشور است اما نسبت به اوایل انقلاب، ما به صورت جهشی رشد کرده‌ایم و باید مقاطع تاریخ را با همدیگر مشاهده کنیم.

پایان پیام/


این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *