آخرین اخبار

افتتاح ۱۷۱ طرح عمرانی و اقتصادی بویراحمد در دهه فجر

فرماندار بویراحمد گفت: ۱۷۱ طرح در این شهرستان با اعتبار هشت هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال آماده افتتاح است.

اشتراک گذاری
۲۷ دی ۱۴۰۲
کد مطلب : 142072

 شهرام مهدوی مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: دهه فجر امسال در مجموع ۱۹۱ طرح در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار بویراحمد افزود: از این تعداد ۱۷۱ طرح به بهره برداری می رسد و در مجموع برای طرح‌های افتتاحی هشت هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع طرح‌های افتتاحی ۴۸ طرح در حوزه برق، ۳۰ طرح در حوزه راه و دیگر طرح‌ها نیز در حوزه فیبرنوری ، گازرسانی و طرح هادی بنیاد مسکن است.

مهدوی مطلق ابراز کرد: در دهه فجر نیز عملیات اجرایی ۲۰ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان آغاز می‌شود.

این مسوول تاکید کرد: افتتاح تولید خوراک آبزیان برای اولین بار به عنوان تکمیل زنجیره ارزش در صنعت آبزیان استان، افتتاح خط انتقال چاه شماره یک مادوان، تکمیل بیمارستان سوختگی یاسوج و افتتاح قطعه دوم کمربندی یاسوج از جمله طرح های افتتاحی در دهه فجر خواهند بود.

فرماندار بویراحمد ادامه داد: همچنین زیر سازی و آسفالت بیش از ۶۰۰ هزار متر مربع معابر روستایی به ویژه حاشیه شهر یاسوج، پایدار سازی ۸۰ درصدی شبکه برق شهر یاسوج و کل شهرستان با تعویض سیم به کابل‌های خود نگه‌دار و توسعه روشنایی روستایی و شهری و کلنگ زنی پمپاژ و تامین آب اراضی کشاورزی نقاره خانه از دیگر برنامه های مهم دهه فجر امسال است.

گفتنی است؛ سال گذشته، ۱۷۴طرح عمرانی، فرهنگی و بهداشتی در این شهرستان در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افتتاح و کلنگ زنی شد.

از این تعداد طرح ، ۱۲۶ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی بیش از ۳۰ طرح عمرانی هم آغاز شد.

پایان پیام/


این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *