آخرین اخبار

رشادت صنعتگران نفت تاریخ ساز بوده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت:در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و بخصوص در دوران دفاع مقدس رشادت ها و از خودگذشتگی های صنعتگران نفت تاریخ ساز بوده است.

اشتراک گذاری
۱۶ آذر ۱۴۰۲
کد مطلب : 140191

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس غلامرضا کمالی در نشست با فرمانده ناحیه مقاومت بسبج گچساران اظهار کرد: مسئولیت خطیر بر عهده سبز پوشان بی ادعا سپاه پاسداران قرار دارد که این جان برکفان برای انجام آن شبانه روز تلاش می کنند.

وی بیان کرد: مردم قدردان، اقدامات، مجاهدت ها و رشادت های بسیج و سپاه هستند چنانکه اگر رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها نبود امروز سرنوشت دیگری برای کشور رقم می خورد.

مدیرعامل نفت گچساران تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد ولایت‌مداری در حراست و صیانت از کشور و آرمانهای انقلاب اسلامی است.

کمالی با اشاره به نقش ویژه کارکنان نفت گچساران در اقتصاد کشور عنوان کرد:بی تردید کارکنان صنعت نفت سربلند در تمامی روزهای سخت کشور بوده اند و برگ زرینی از تاریخ را رقم زده اند چرا که صنعتی که تا دیروز وابستگی کاملی به واردات داشت امروز در اوج بالندگی و عزت به سر می برد.

سرهنگ پاسدار ناصر صالحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ضمن خداقوت به کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در این جنگ اقتصادی اظهار داشت: نقش صنعت نفت گچساران در حوزه چهار استان به ویژه در خدمات رسانی و مسولیت های اجتماعی بسیار حساس و کلیدی است.

وی بیان کرد:در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و بخصوص در دوران دفاع مقدس رشادت ها و از خودگذشتگی های صنعتگران نفت تاریخ ساز بوده است.

به گزارش فارس مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و جمعی از مدیران نفت، با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران دیدار و گفتگو کردند.

 

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *