آخرین اخبار

شناسایی بیش از ۱۰۰۰ واحد صنفی متخلف در کهگیلویه

رئیس اداره صمت کهگیلویه گفت: در سال گذشته یک هزار و ۲۹۲ واحد صنفی متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

اشتراک گذاری
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
کد مطلب : 126465

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس ، سید رضا خدیش در دیدار با امام جمعه این شهرستان به تشریح عملکرد اداره صمت در سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: نظارت بر واحدهای صنعتی، معدنی، خدماتی، تولید و گشت‌های مشترک همراه با دستگاه‌های متولی انجام شد.

رییس اداره صمت شهرستان کهگیلویه تعداد بازرسی‌های انجام شده طی بازه زمانی عنوان شده را هفت هزار واحد صنفی عنوان و تصریح کرد: از این مجموع یک هزار و۲۹۲ واحد متخلف شناسایی و به تعزیزات حکومتی معرفی شدند.

خدیش ارزش ریالی متخلفان را ۹ میلیارد و ۱۳ میلیون ریال عنوان کرد.

وی خدمات انجام شده در بخش صنایع و معادن را یادآور شد و گفت: ۴۴۰ هزار لیتر سوخت نفت و گاز تخصیصی به واحدهای تولیدی ، صنعتی_معدنی انجام شد.

خدیش سوخت تخصیصی به ماشین آلات و گاز مایع مصرفی به صنوف خدماتی به ترتیب را یک میلیون ۵۶۰ هزار لیتر و ۱۸۰ هزار کیلوگرم عنوان کرد.

وی واحدهای تولید و صنعتی را ۹۸ واحد عنوان و بیان کرد: از این مجموع ۴۵ واحد فعال و سال قبل جواز تاسیس ۱۱ واحد صنعتی گرفته شد.

وی متقاضیان مشاغل خانگی را ۳۸۶ مورد عنوان و افزود: از این تعداد، تسهیلات به ۱۱۰ مورد آن پرداخت شد.

رییس اداره صمت کهگیلویه هم‌چنین از صدور ۲۳۴ پروانه کسب توسط واحد اصناف این اداره برای جامعه ایثارگری در رسته‌های مختلف خبر داد.

وی از تشدید بازرسی‌ها، پیگیری طرح‌های مشاغل خانگی، پیگیری کالاهای اساسی، نظارت بر کلیه صنوف و پیگیری تخلفات صنفی، پیگیری شکایات مردمی و تکریم ارباب رجوع را بخشی از برنامه‌های صمت کهگیلویه در سال جدید عنوان کرد.

پایان پیام/۸۲۰۳۵


این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *