آخرین اخبار

تجدید میثاق ۸۰ نفر از دانش آموزان دبیرستان معارف یاسوج با شهید حاج قاسم سلیمانی

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمداز اعزام دانش آموزان دختر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی یاسوج به کرمان جهت تجدید بیعت با آرمانهای شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

اشتراک گذاری
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
کد مطلب : 126841

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس ، در آیینی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع آموزش وپرورش استان، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان، فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد، فرمانده بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان و جمعی از اولیا ،دانش آموزان دبیرستان دخترانه معارف اسلامی یاسوج در اردوی سه روزه راهی کرمان شدند.

دبیقی سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: این اردوی زیارتی با همکاری بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان و با هدف آشنایی دانش آموزان با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر دانش آموزان با با سیک زندگی ، منش ، اخلاق سردار دلها حاج قاسم سلیمانی انجام می گیرد. 

گوهر باقرپور مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهر یاسوج نیز گفت: در این اردوی سه روزه ۸۷ نفر از دانش آموزان دختر به همراه مربیان خویش حضور دارند.

باقر پور افزود: این اردو زیارتی و سیاحتی در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تربیت تمام ساحتی دانش آموزان به مقصد قبر مطهر حاج قاسم سلیمانی در کرمان به مدت سه روز خواهد بود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *