آخرین اخبار

اجرای ۲۷۸ پروژه دستورکاری توسط خدمات مهندسی نفت و گاز گچساران

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از اجرای ۲۷۸ پروژه دستور کاری توسط اداره خدمات مهندسی این شرکت طی دو سال گذشته خبر داد.

اشتراک گذاری
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
کد مطلب : 126845

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس ابوالحسن غلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمات مهندسی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از زیرمجموعه‌های فعال و پویای مدیریت خدمات این شرکت است.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی و اجرای بیش از ۲۸۷ پروژه دستور کاری طی دو سال گذشته از جمله فعالیت‌های اداره خدمات مهندسی نفت و کاز گجساران است.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه براساس این آمار، سال قبل ۵۳ پروژه نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

غلانی عنوان کرد: تعمیرات اساسی منازل ساختمانی طی سال ۱۴۰۰ افزون بر ۷۰ منزل کارگری و کارمندی بوده که این آیتم در سال ۱۴۰۱ به تعمیرات اساسی و راه اندازی ۳۰۷ ۸منزل سازمانی و ۴۳ واحد ساختمان تاسیسات صنعتی رسیده است.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به تعریف ۳ پروژه مجزا در خصوص بهسازی کانال‌های هدایت آب‌های فصلی خاطرنشان کرد: این ۳ پروژه برای هدایت آب‌های سطحی و کانالهای آب نواحی مختلف شرکت نفت به ویژه در نواحی اطراف فرودگاه گچساران به منظور هدایت سیلاب‌ها و پیشگیری از آبگرفتی معابر تعریف شده است.

غلامی بیان کرد: بازسازی ۱۰۰ اتاقک نگهبانی طی سال گذشته توسط اداره خدمات مهندسی این شرکت انحام شد.

وی افزود:کاشت و توزیع ۲۰۰ هزار نهال درخت مثمر و غیرمثمر از دیگر اقدامات انجام شده در این شرکت است، این تعداد نهال توسط اداره فضای سبز تعریف و انجام شد و این میزان اصله نهال میان ادارات مختلف شهری واستانی، دهیاری‌ها و منازل و ادارات شرکت نفت توزیعدگردید‌.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: نصب و تجهیز سیستم آبیاری قطره‌ای در داخل و خارج از ناحیه نفت گچساران، هوشمندسازی آبیاری چمن مجموعه پد خندق، تکمیل زمین چمن ورزشگاه شهدای نفت و راه‌اندازی و تکمیل کارخانه یخ از دیگر اقدامات خدمات مهندسی نفت طی سال گذشته است.

 غلامی اضافه کرد: بهسازی و تعویض بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ متر شبکه فاضلاب و ۲ هزار متر شبکه آب شرب منطقه، بهسازی معابر، پیاده‌روها و آسفالت خیابان‌ها به میزان ۴۷ هزار متر مربع نیز توسط خدمات مهندسی نفت در سال گذشته انجام شد.

وی از مرمت و بهسازی پارک آزادی، مدرس و کوی شهید هاشم پور خبر داد و افزود: ازدیگر اقدامات خدمات مهندسی نفت توسط فضای سبز در سال گذشته می توان به نگهداری و گسترش فضای سبز در محیط عمومی شامل اصلاح چمن ۳ میلیون و ۶۴۷ متر مربع، هرس درختان ۲۷ هزار اصله، گل‌کاری فصلی ۵۸ هزار مترمربع و کاشت و توزیع ۲۴ هزار نشاء اشاره کرد.

غلامی بیان کرد: تعمیر و راه اندازی برج مراقبت فرودگاه شهید امیدبخش گچساران انجام شد.

وی گفت: اداره خدمات مهندسی در سال ۱۴۰۱ تعمیرات ساختمان‌ بخش‌های مختلف از جمله بازسازی از صفر تا صد اتاق عمل بیمارستان بعثت نفت و محوطه‌سازی این بیمارستان ،

تعمیرات ساختمان اداره حراست غیرصنعتی، تعمیرات سیستم گرمایشی ساختمان‌های متل فجر و مهمانسرای شرکت نفت، تعمیرات سیستم‌های اعلان حریق ادارات جدید الاحداث، تعمیرات خوابگاه ورزشکاران در مجموعه‌های ورزشی شهدای نفت و مجموعه ورزشی شهید سردار قاسم سلیمانی را انجام داده است.

وی با اشاره به تلاش خدمات مهندسی نفت گچساران عنوان کرد: تعویض و نصب پنجره‌هایUPVC به مقدار ۹۳۰ مترمربع در ساختمان منازل و تاسیسات ناحیه گچساران به منظور بهنیه‌سازی مصرف انرژی‌های تجدیدناپذیر نیز از دیگر اقدامات سال گذشته خدمات مهندسی نفت گچساران بوده است.

انتهای پیان/ ۸۲۰۳۳


این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *