آخرین اخبار

نگرانی رییس‌جمهوری از عملکرد ضعیف چند استان در مسکن ملی/ کهگیلویه‌ و بویراحمد یکی مانده به آخر

امام جمعه دهدشت با اشاره به نگرانی رییس جمهوری از عملکرد ضعیف چند استان در نهضت مسکن ملی، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه یکی مانده به آخر را دارد. با این همه دشت، کوه، نیروی انسانی، کارگر و مهندس، چرا باز در رتبه آخر هستیم؟

اشتراک گذاری
۲۵ فروردین ۱۴۰۲
کد مطلب : 125466

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز عبادی_سیاسی دهدشت با توجه به روز جهانی قدس اظهار کرد: رضوان خدا بر امام راحل که راه سیادت را به ما نشان داد و ایران را از زیر چکمه‌های دشمنان رها کرد.

امام جمعه دهدشت افزود: امروز قدس عالم‌گیر شده و آرمان فلسطین به یک مسئله جهانی تبدیل شده است.

وی با بیان این‌که امروز قدس مسئله اول جهان اسلام است گفت: رژیم غاصب صهیونیستی برای خروج خود از منطقه غرب آسیا فکری کند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر لفاظی‌های اخیر رژیم صهیونیستی نسبت به حمله به تاسیسات نظامی ایران را یادآور شد و خطاب به این رژیم جعلی اظهار کرد: به چه کسی می‌خواهید حمله کنید؟ ملتی که حججی‌ها، سلیمانی‌ها، علی لندی‌ها یا مادرانی که آرمان علی وردی تربیت کردند.

امام جمعه دهدشت گفت: به رژیم غاصب و جعلی صهیونیست می‌گوییم اولین اشتباه شما آخرین اشتباه شما است و اگر غلطی از شما سرزند جمهوری اسلامی، تل‌آویو و حیفا را شخم خواهد زد.

وی مسئله عفاف و حجاب را یادآور شد و با بیان این‌که دشمن به دنبال بی‌حیایی زنان است گفت: ما از این مسئله کوتاه نخواهیم آمد و نباید بگوییم فقط وظیفه نیرو انتظامی است بلکه بیش از ۳۰ سازمان دیگر نسبت به حجاب وظیفه دارند، اجازه نخواهیم داد نیرو انتظامی تنها باشد و در همه صحنه‌ها حامی او خواهیم بود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر سالروز تاسیس بنیاد مسکن را یادآور شد و با توجه به نگرانی رییس جمهور مبنی بر این‌که چندین استان در این رابطه ضعیف عمل کردند گفت: متأسفانه استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص نهضت ملی مسکن رتبه یکی مانده به آخر بود و این جای نگرانی است، این همه دشت، کوه، زمین، نیروی انسانی و کار و کارگری و مهندسی متخصص، چرا باز در رتبه آخر هستیم، آقایان گلایه نکنند و این دیگر صحبت رییس جمهور بود.

وی همچنین از حضور همه مردم و دست‌اندرکاران لیالی قدر تقدیر و به عمل آورد.

به گزارش فارس، با توجه به این‌که دوره اول امامت حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در دهدشت به پایان رسیده بود، از طرف رهبر معظم انقلاب حکم امام جمعه دهدشت در دوره جدید تمدید و توسط مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد به وی اهداء شد.

پایان پیام/۸۲۰۳۵


این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *