آخرین اخبار

اجرای موفق طرح «فجر تا فطر» در شهرستان دنا

به همت جهاد کشاورزی طرح «فجر تا فطر» در شهرستان دنا اجرا شد.

اشتراک گذاری
۲۶ فروردین ۱۴۰۲
کد مطلب : 125478

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، توزیع اقلام اساسی ویژه تنظیم بازار (طرح فجر تا فطر در شهرستان دنا) با موفقیت انجام گرفت.

نجفعلی آراسته رئیس جهاد کشاورزی دنا از توزیع ۹۶ تن اقلام اساسی شامل برنج، گوشت قرمز، شکر، میوه، مرغ از بهمن ماه تا کنون در سطح شهرستان خبر داد و گفت: از نیمه دوم بهمن ماه تاکنون ۹۶۰ تن اقلام اساسی ویژه تنظیم بازار در سطح شهرستان دنا توزیع شده است.

آراسته اظهار داشت: با توجه به سیاست های وزارت جهاد کشاورزی و در رأس جهاد کشاورزی استان در تامین کالاهای اساسی با نرخ مصوب در طرح ( فجر تا فطر ) و نزدیک شدن به ایام عید و ماه مبارک رمضان جهت کنترل تنظیم بازار، توزیع ۳۷ تن مرغ منجمد، ۳۴ تن انواع برنج ، ۴ تن گوشت گوسفندی منجمد و ۶ تن گوشت گوساله منجمد، ۱۰ تن شکر و ۵ تن میوه شب عید در سطح شهرستان را داشتیم. 

آراسته گفت: در ایام تعطیلات همکاران ما در ستاد تنظیم بازار هیچ گونه تعطیلی نداشتند و در طول شبانه روز پای کار بودند و بازرسی از تمام اصناف شهرستان (میوه فروشان، نانوایی ها، قصابی‌ها و سوپرمارکت‌ها ) انجام و برخوردهای قانونی لازم صورت گرفت که این روند تهیه و توزیع اقلام در ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و هیچ گونه نگرانی در این زمینه برای مردم وجود ندارد.

 

 

 

پایان پیام/


این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *