آخرین اخبار

گروگان‌گیری در دهدشت (+ فیلم ) / روایت فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از آزاد کردن فرد ربوده شده در نقطه صفر مرزی کشور

دو نفر از ساکنین شهرستان کهگیلویه (دهدشت) که توسط افرادی به گروگان گرفته شده بودند و به نقطه صفر مرزی کشور انتقال داده شده بودند، توسط پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از چندین ماه تلاش و اقدامات پلیسی و امنیتی آزاد شدند. سردار مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در باره این گروگان‌گیری توضیحاتی داد.

اشتراک گذاری
۱۶ آبان ۱۴۰۱
کد مطلب : 114288
فایل مرتبط

؛دو نفر از ساکنین شهرستان کهگیلویه (دهدشت) که توسط افرادی به گروگان گرفته شده بودند و به نقطه صفر مرزی کشور انتقال داده شده بودند، توسط پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از چندین ماه تلاش و اقدامات پلیسی و امنیتی آزاد شدند. سردار کیقباد مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در باره این گروگان‌گیری توضیحاتی داد.
                

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به محض دریافت خبر گروگانگیری، با هماهنگی و همراهی مقامات قضایی استان و شهرستان، موضوع را بصورت جدی در دستور کار قرار دادیم. دو تیم از ورزیده‌ترین نیرو‌های مجموعه پلیس آگاهی استان با نظارت مستقیم پلیس آگاهی استان عهده دار پیگیری این جریان شدیم.
سردار کیقباد مصطفایی اظهار داشت: اقدامات اولیه‌ای صورت گرفت، و بعد از آن شاهد وقوع آدم ربایی دوم بودیم، که در ارتباط با یکدیگر بودند. در رابطه با آدم ربایی دوم، عزم پلیس آگاهی جزم شد و محرز شد که این موضوع از پیچیدگی خاصی برخوردار است و چنانچه این موضوع پیگیری جدی نشود ممکن است تبعات بعدی داشته باشد.
وی گفت: موضوع تحت رصد و کنترل ویژه اطلاعاتی قرار گرفت و ما شاهد بدست آوردن سرنخ‌هایی از این جریان در استان‌های شرقی کشور شدیم. کهگ
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بصورت ۲۴ ساعته این موضوع را تحت نظر داشتیم، اقدامات مجموعه پلیس و دستگاه قضایی موجب شد محل اختفای آدم ربایان مشخص شود و همکاران با چند عملیات پیچیده و منسجم و با گروه‌های ویژه پلیس در یکی از استان‌های همجوار با شناسایی دقیق محل اختفا با چند عملیات ضربتی پی در پی موفق به دستگیری آدم ربا‌ها شدند.
سرهنگ مصطفایی گفت: یکی از گروگان‌ها در این جریان آزاد شد، همچنین محل نگهداری فرد ربوده شده دوم در یکی از استان‌های شرقی کشور در نقطه صفر مرزی کشف و فرد ربوده شده توسط نیرو‌های پلیس از چنگال آدم ربا‌ها ر‌ها شدند.
وی در انتها اظهار کرد: ضمن تقدیر و تشکر از خانواده‌های افراد ربوده شده به دلیل همکاری و صبوری این خانواده‌ها گفت: این اقدام دست برتر قانون را نسبت به قانون شکنان نشان داد و جامعه متوجه شد پلیس و دستگاه قضایی به عنوان دلسوزان جامعه حقوق مردم را در اولویت کاری خود قرار داده‌اند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *